Drossel - інтернет автозапчастин в Україні
066 386-22-66
098 022-44-00
093 044-66-44
Наприклад: біксенонові лінзи
0
0
0

Перевірка свічок розжарювання: ТОП-5 способів

23.10.2020
Свічка розжарювання - це конструктивний елемент дизельного мотору, що представляє собою електронагрівальну деталь, яка необхідна для полегшення "холодного" пуску двигуна. Завдяки таким свічам накалу у камері згоряння створюється максимально швидке нагрівання повітря, і сам процес запуску двигуна здійснюється набагато швидше та простіше, особливо при низьких температурах навколишнього середовища.
Як і будь-яка деталь мотору, свічки схильні до зносу, тому рано чи пізно вони виходять з ладу та вимагають заміни. До основних ознак несправності однієї або декількох свічок варто віднести:
  • важкий "холодний" запуск мотору;
  • нестабільна робота двигуна, тому що не відбувається запалювання паливо-повітряної суміші в одному або декількох циліндрах;
  • під час пуску двигуна (до його прогріву) з вихлопної труби виходить біло-сизий дим, який свідчить про неповне згоряння палива.
При бажанні виконати перевірку і діагностику свічок розжарювання можна самостійно. Ми виділили 5 ключових способів:

1. За допомогою акумулятору. Для цього потрібно подати напругу 12В від клем АКБ на відповідні контакти свічки розжарювання, при цьому протягом 2-5 секунд кінчик свічки повинен нагрітися до почервоніння.
 

2. Мультиметром (тестером). За його допомогою у режимі "прозвонки" можна перевірити свічку розжарювання на обрив. Переключивши у режим "імпеданс", потрібно виміряти величину імпедансу, 0,7-1,8 Ом є нормою. Встановивши режим "вимір струму", можна здійснити відповідні заміри. Норма становить 5-18А, а для двополюсних - до 50А. Важливо: на всіх свічках ток повинен бути однаковим.
 


3. Контрольною лампочкою (12В). Лампочку зі свічкою розжарювання необхідно підключити до джерела живлення 12В. Якщо лампа горить, значить, обриву немає, якщо не горить - обрив є, і свічка підлягає заміні.

4. Перевірка на іскроутворення. Може застосовуватись тільки на старих дизельних двигунах, які не оснащені електронним блоком управління. Для перевірки необхідний невеликий відрізок проводу з очищеними від ізоляції кінцями. Один кінець проводу приєднати до "+" АКБ, а свічку відключити від штатної проводки автомобіля. Потім обережно шляхом дотичних рухів прикладати другий кінець проводу до центрального електроду. На справній свічці буде інтенсивне іскроутворення.

5. Візуальний огляд. Для цього достатньо викрутити свічку та уважно оглянути її з усіх боків. Свічка може мати такі дефекти:
  • здуття корпусу;
  • наявність тріщин;
  • оплавлення кінчика свічки.
Наявність хоча б одного із перерахованих вище дефектів свідчить про те, що свічка вийшла з ладу та її необхідно замінити.
 

Проводити діагностику самостійно або звернутися за допомогою до фахівців на СТО - кожен вирішує сам. Швидко підібрати оливи та запчастини для ТО можна клікнувши за цим посиланням:
Якщо залишилися питання або потрібна допомога у підборі свічок розжарювання та інших автозапчастин, телефонуйте, менеджери вам допоможуть!


Читати інші статьи...

Відгуки
Для цієї публікації ніхто не залишив відгук.
Залишити свій відгук

Напишіть свій відгук або поставте запитання щодо цієї публікації:

Я хочу:

Скасувати

ім'я:

Email:

Текст:

Оцінка:

Код:

Дивіться також
Автозапчастини
Автозвук та електроніка
Автокилимки
Автономні джерела живлення
Автосвітло
Автотовари
Аксесуари
Апарати високого тиску і аксесуари
Багажні системи
В багажник
В гараж
Детейлінг та догляд
Дім та кемпінг
Електроінструменти
Ксенон 24V (9-32V)
Меблі для кемпінгу
Мотоциклетна програма
Оливи та хімія
Охоронні системи
Паркувальні системи
Ручний інструмент
Термопродукція
Тюнінг
Чохли та накидки
Штатні магнітоли
Вгору
У вашому кошику
Корзина пуста