Статті - Наконечник рульової тяги
31.07.2024
Рульові наконечники важливі для безпечного водіння, так як вони гарантують точне керування рухом автомобіля. З часом ці компоненти зношуються через постійні механічні навантаження, а також негативний вплив зовнішніх факторів. Своєчасна діагностика та заміна наконечника рульової тяги гарантують вашу безпеку, а також комфорт під час водіння.
Основні ознаки несправності рульових наконечників
Перед заміною рульових наконечників необхідно переконатися, що саме вони є джерелом проблем. Головні ознаки несправності даних елементів включають в себе:
люфт у рульовому колесі;
стуки при поворотах;
асиметричний знос шин.
04.07.2024
Рульові наконечники – один з ключових елементів системи кермового керування, який забезпечує точність та безпеку руху автомобіля. Вибір якісних рульових наконечників дуже важливий для довговічності та надійності транспортного засобу. У цій статті ми надамо рейтинг виробників рульових наконечників, які заслужили на довіру автовласників.
Рейтинг рульових наконечників: ТОП-5 брендів
1 місце. Наконечники рульової тяги Lemforder
Lemförder – німецький бренд, який належить концерну ZF Friedrichshafen AG. Рульові наконечники цієї марки відомі своєю високою якістю та надійністю.
28.03.2024
Кожен водій хоч раз в житті стикався з різними звуками, який видає автомобіль. Одним з найпоширеніших є стукіт рульового наконечника. В даній статті ми розглянемо, чому виникає цей звук, які можуть бути наслідки та як їм можна запобігти.
Чому стукає рульовий наконечник?
Рульовий наконечник – це елемент системи рульового керування, який відповідає за передачу зусилля від керма до колес.
Причини стукоту рульового наконечника:
знос деталі;
механічні пошкодження;
проникнення вологи та бруду;
недостатня кількість мастила або його повна відсутність.
19.08.2020
Рульовий наконечник є конструктивною частиною рульового управління транспортного засобу, завдяки якій можливий поворот колеса на необхідний кут. Одним кінцем наконечник з'єднується з рульовою тягою, а іншим - фіксується на поворотному кулаці.
До основних причин передчасного виходу з ладу наконечників рульової тяги можна віднести:
Необережну їзду по ямах та вибоїнах, що призводить до сильних пікових навантажень на рульове управління у цілому й, на рульові наконечники зокрема. Як результат - з'являються стуки і люфти.
Негерметичність пильника наконечнику, через що пил, бруд, вода та інше потрапляють всередину корпусу наконечника і призводять до його швидкого виходу з ладу.

