Drossel - інтернет автозапчастин в Україні
066 386-22-66
098 022-44-00
093 044-66-44
Наприклад: біксенонові лінзи
0
0
0

Статті - Рульова тяга

24.01.2024
Коли водій відпускає кермо свого автомобіля та відчуває, що машину починає тягнути праворуч або ліворуч, це може стати причиною занепокоєння і потребує уваги. Нерівномірна стійкість автомобіля може бути пов'язана з різними факторами, і розуміння можливих причин допоможе вам вжити необхідних заходів для усунення проблеми.   При відпусканні керма машину тягне праворуч або ліворуч: причини Причина №1. Незбалансовані колеса та диски Якщо ваші колеса не збалансовані, це може призвести до нерівномірного зношування шин і створити тягу в той чи інший бік.
23.01.2024
Автомобільні проблеми можуть проявитися в найнесподіваніших формах, і однією з найпоширеніших турбот водіїв є стукіт у передній підвісці на дрібних нерівностях. Цей звук може викликати занепокоєння та питання про причини його виникнення. У даній статті ми розберемося в цій проблемі та розглянемо, що може викликати металевий стукіт у передній підвісці вашого транспортного засобу.   Що може стукати у передній підвісці? На що звернути увагу 1. Стан деталей підвіски Викликати стукіт передньої підвіски може знос або пошкодження деталей цієї системи.
16.01.2024
Автомобіль – це складна технічна система, де кожна деталь відіграє важливу роль для безпеки та комфорту водіння. Однією з ключових характеристик, що впливають на стійкість та керованість автомобіля, є правильне налаштування підвіски. Одним з основних параметрів підвіски, який необхідно підтримувати в хорошому стані, є розвал-сходження коліс.   Розвал-сходження: що це? Розвал-сходження – це кут нахилу коліс автомобіля щодо вертикальної осі. Якщо верх частини колеса наближений до центру автомобіля, це називається позитивним розвалом, і якщо верх частини колеса віддалений від центру, це називається негативним розвалом.
21.08.2020
Рульова тяга являє собою металеву штангу, яка є конструктивною частиною приводу рульового управління і служить для передачі зусиль від рульової рейки на поворотні кулаки для забезпечення повороту колеса на необхідний кут. Також у залежності від конструктивних особливостей тяга може служити в якості регулювання розвалу/сходження коліс. З одного боку рульова тяга кріпиться до рульової рейки, а з іншого за допомогою рульового наконечнику з'єднується з поворотним кулаком.   Кожен виробник встановлює свій заявлений ресурс на рульові тяги. У середньому він становить 100-150 тис.

Дивіться також
Автозапчастини
Рульова тяга (4)
Автозвук та електроніка
Автокилимки
Автомобільні обігрівачі салону
Автономні джерела живлення
Автосвітло
Автотовари
Аксесуари
Апарати високого тиску і аксесуари
Багажні системи
В багажник
В гараж
Детейлінг та догляд
Дім та кемпінг
Електроінструменти
Зберігання їжі та води
Ксенон 24V (9-32V)
Меблі для кемпінгу
Мотоциклетна програма
Ножі та приладдя
Оливи та хімія
Охоронні системи
Паркувальні системи
Ручний інструмент
Туристичний посуд та аксесуари
Тюнінг
Чохли та накидки
Штатні магнітоли
Вгору
У вашому кошику
Корзина пуста