Drossel - інтернет автозапчастин в Україні
066 386-22-66
098 022-44-00
093 044-66-44
Например: биксеноновые линзы
0
0
Доставка / оплата / повернення / гарантія

Доставка / оплата / повернення / гарантія

Умови доставки:


Доставка по Україні
Доставка по Україні здійснюється кур'єрськими службами: Нова пошта та Meest-express. Можлива доставка післяплатою на відділення кур'єрської служби (Нова пошта) або на адресу, вказану Вами (Meest-express). Вартість доставки залежить від ваги і розмірів товару і розраховується за тарифами перевізника. Термін доставки: 1-3 дня. Послуги доставки сплачує покупець.

Важливо: доставка деяких брендів здійснюється окремими посилками, детальніше можна дізнатися у наших менеджерів.

Доставка шин і дисків
Доставка шин і дисків можлива кур'єрськими службами Нова Пошта, Інтайм і Delivery-auto. Доставка післяплатою здійснюється тільки службами Інтайм та Нова Пошта. Термін доставки шин і дисків від 1 до 3-х днів. При замовленні товарів з категорії "шини і диски" з товарами інших категорій відправка буде розділена на дві посилки "шини і диски" та інша продукція.
 

Самовивіз
Також, Ви можете самостійно забрати замовлений товар в одному з наших офісів, попередньо узгодивши цей момент з менеджером - контакти. Товари з категорії "Шини і диски" і деякі бренди (уточнюйте у менеджерів) самовивозом не відвантажуються, дану продукцію можна забрати тільки на відділеннях перевізника.
 

Способи оплати:

 

Оплата готівкою

Оплатити даним способом можливо при отриманні товару у кур'єра, у відділенні кур'єрської служби або безпосередньо в офісах інтернет-магазину Drossel. Оплата готівкою здійснюється виключно у національній валюті - українській гривні. Послугу з переказу грошей (післяплатою) сплачує покупець.
 

Повернення і обмін товару (крім розділу автозапчастини):

 

Інтернет-магазин Drossel.ua реалізує автотовари високої якості, які виробляються популярними на українському ринку компаніями. Основна частина асортименту сайту супроводжується офіційною гарантією. Однак для різних брендів і груп товарів надається різний гарантійний термін, тому ми настійно рекомендуємо перед оформленням замовлення уточнювати термін гарантії у менеджера.


Якщо Ви хочете повернути замовлений товар, Ви можете це зробити протягом 14 днів, як і передбачено в ст.9 Закону "Про захист прав споживачів". У деяких випадках ми відступаємо від Закону і йдемо клієнту на зустріч, тому що розуміємо, що проблема з придбаним товаром може проявитися після закінчення двотижневого терміну. При купівлі товару просимо Вас зберігати його в належному, товарному вигляді - НЕ обклеювати товар скотчем, не рвати упаковку і не викидати її. Контактна група ламп або іншого електрообладнання не повинні мати ніяких подряпин і слідів інсталяції. Наклейки, які підтверджують справжність товару або при їх допомоги можна це зробити, не повинні бути пошкоджені і повинні бути читабельними. Виконання цих умов сприяє швидкому і безпроблемного повернення товару.
 

При поверненні товару забороняється робити на упаковці будь-які написи або обклеювати її скотчем. В іншому випадку товар не підлягає поверненню і наш кур'єр не буде забирати його з відділення служби-перевізника. Забороняється знімати захисну плівку з екранів. Звертаємо Вашу увагу на те, що витрати на пересилку товару назад в наш магазин оплачуєте Ви. Якщо Вами буде вказана оплата післяплатою або Ви не сплатите доставку, кур'єр посилку не отримає і вона повернеться назад на Ваше відділення. Виняток становлять ті випадки, коли повертається товар, який не відповідає Ваше замовлення або бракований товар. В такому випадку доставка оплачується нашим інтернет-магазином.
 

Якщо товар має сліди установки / експлуатації або розкрита упаковка-блістер, повернення грошовий коштів або обмін на інший товар виробляється тільки за рішенням сервісного центру.


Для товарів з розділу "автозапчастини" перед поверненням слід врахувати #Прийом товару і #Обов'язкові правила огляду товару перед встановленням на автомобіль а також терміни на логістику, докладніше в розділі "Повернення, обмін і гарантія (розділ "Автозапчастини")"
 

Для більш швидкій обробці Вашого запиту на обмін або повернення товару рекомендуємо заповнити дану форму https://drossel.ua/files/back.pdf і прикласти до товару.
 

Гроші, сплачені за придбаний товар, ми повертаємо не пізніше ніж через 10 робочих днів з моменту його отримання. Протягом цього терміну ми маємо право перевірити товар з метою визначення збереження його властивостей і якості. Для повернення грошей Вам знадобиться заповнити заяву із зазначенням ПІБ та пред'явити документ, що засвідчує Вашу особу, або ж його копію.
 

Ми ніколи не відмовляємося від своїх гарантійних зобов'язань і готові вирішувати спірні питання на користь нашихклієнтів!
 


 

 

Гарантія (крім розділу автозапчастини):

 
Більшість представлених товарів на сайті DROSSEL.UA супроводжуються офіційною гарантією від виробника або офіційного імпортера / представника бренду. Інформація про гарантійний термін представлена ​​в описі товару, також її можна уточнити у наших менеджерів
 
 

Гарантія не надається в разі:

  • Закінчився термін служби і гарантії товару
  • Порушення цілісності пломб або їх відсутність
  • Механічні та інші пошкодження виробу внаслідок недобросовісних або навмисних дій покупця
  • Природний знос деталей або частин пристрою
  • Проводився несанкціонований ремонт
  • Пошкодження в результаті стихійних лих
  • Істотні зміни в програмному забезпеченні (заміна операційної системи, встановлення неофіційних оновлень, установка додаткових або неліцензійних програм, які можуть вплинути на функціонал вироби)
  • Виріб або його аксесуари піддавалися конструктивних змін
  • Інсталяція була виконана з порушеннями (наприклад налаштування не герметичного вироби в місцях з підвищеною вологістю)
  • Установка / підключення проводилися з порушенням схеми підключення або рекомендаціям які вказані в інструкції з експлуатації або описі товару
  • Пошкодження або вихід з ладу пристрою через перепади напруги або його неправильне підключення до живлення
  • Вихід з ладу або пошкодження в результаті підключення до інших виробів, яких немає в списку сумісних або рекомендованих
  • Вихід з ладу або пошкодження пристрою через його використання не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
  • Використання неоригінальних комплектуючих
 

Зверніть увагу:

 
  • Гарантія не включає в себе періодичне технічне обслуговування, установка / демонтаж або настройку вироби
  • Транспортування неробочого вироби здійснюється за рахунок покупця
  • Покупець несе повну відповідальність за збереження виданого йому товару
  • Матеріальна відповідальність продавця не може перевищувати вартості проданого їм вироби
 

Повернення, обмін і гарантія (розділ "Автозапчастини"):



Повернення товару з розділу "автозапчастини" проводиться протягом 14 календарних днів з дати оформлення замовлення або забору з точки видачі (самовивіз) до моменту прибуття товару на відділення кур'єрської служби (номер відділення і місто уточнюйте у менеджера при оформленні повернення по телефону) або повернення товару на точку видачі. Радимо при оформленні замовлення врахувати терміни на логістику і робити запас від 4-х днів для можливого повернення товару.


1. Прийом товару



 В момент отримання товару клієнт або представник клієнта повинен оглянути товар  на предмет цілісності і комплектності, а також переконатися, що йому був поставлений саме той товар, який він замовляв. При виявленні пошкодження, невідповідності або некомплектності товару, потрібно повідомити про це менджера з продажу - https://drossel.ua/ua/info/contacts.html будь-яким зручним способом і відмовитися від посилки якщо замовлення було з післяплатою.  Скарги подібного характеру не приймаються після отримання замовлення. Уважно оглядайте і перевіряйте замовлення!
 

2. Обов'язкові правила огляду товару перед встановленням на автомобіль.


 
Перед встановленням нової деталі на автомобіль механік зобов'язаний упевнитися в тому, що у нього саме та деталь, яка необхідна для даного автомобіля. Для цього необхідно візуально порівняти стару деталь, зняту з автомобіля, з новою, а також провести порівняння основних розмірів. У разі запаяної прозорої упаковки необхідно, як мінімум, уважно візуально порівняти стару і нову деталь, не розкриваючи прозору упаковку та при можливості також провести порівняння основних розмірів. У разі комплектів в прозорій упаковці необхідно не розкриваючи упаковку перевірити комплектність і провести візуальне порівняння зі старими комплектуючими.
- Претензії про некомплектність після відкриття запаяної прозорої упаковки не приймаються! 
- Після спроби монтажу, претензії про невідповідність нової деталі, у випадках де можливо було зняти розміри основних частин деталі і візуально порівняти нову деталь зі старою деталлю, тим самим визначити невідповідність, не приймаються! 
- Претензії про невідповідність нової деталі в запаяній прозорій упаковці, у випадках де можна було провести порівняння зі старою деталлю, але порівняння проведено не було та упаковка була розкрита, не приймаються, навіть якщо не було спроби монтажу! - Прозора упаковка виконана прозорою безпосередньо для того, щоб слюсар СТО мав змогу перед розкриттям уважно розглянути деталь або комплект і переконатися в її ідентичності оригінальній деталі, знятої з автомобіля та ЇЇ правильній комплектності! 
- Якщо прозора упаковка (пластик, пакет, скло, поліетилен і т.д) пошкоджена або розкрита, повернення / обмін товару неможливий
 
3. Гарантійні терміни На всі автомобільні запасні частини, агрегати, вузли та комплектуючі поширюється гарантійний термін 12 місяців від дати придбання або пробіг 20 000 км в залежності, що настане раніше. Гарантія не надається для витратних матеріалів та деталей. Продукція, на яку поширюються інші гарантійні терміни зазначена в Таблиці - https://drossel.ua/files/tabl_garant.pdf
 

4. Загальні випадки, у разі яких гарантія не підтримується. 

- Закінчення гарантійного терміну. 
- Відсутність підтвердження використання спеціального інструменту там, де для монтажу необхідно його використання і без використання цього інструменту існує реальна можливість пошкодити деталі або зробити монтаж невірно. Підтвердженням використання спеціального інструменту може послужити фото реального інструменту, що використовується на автосервісі. В пункті 6 є вказівки для яких груп товарів в обов'язковому порядку монтаж повинен проводитись за допомогою спеціального інструменту для підтримки гарантії. 
- Невикористання всіх деталей з комплекту при монтажі. 
- Надання запчастини для розглядання рекламаційного випадку не в комплектності продажу.
- Неправильний монтаж, що призвів до виходу з ладу деталі або агрегату. 
- Неправильний підбір деталей на конкретний автомобіль. 
- Наявності перегріву, впливу хімічних речовин або механічних пошкоджень, які з’явились внаслідок некоректного монтажу або внаслідок некоректній експлуатації. 
- Спроби самостійно полагодити виріб або розбирання виробу, який був зібраний виробником. 
- Коли деталь або агрегат був встановлений без перевірки справності всіх суміжних деталей та агрегатів, які впливають на їх роботу. 
- У разі, коли пошкодження виробу виникло в наслідок роботи з суміжними деталями, агрегатами або рідинами, які не передбачені заводом виробником. 
- Якщо деталі використовувалися у важких умовах (наприклад, спортивні змагання, тощо.) 
- У разі, якщо деталь або агрегат вийшли з ладу або не видають необхідні технічні характеристики по причині використання їх на автомобілі, конструкція або налаштування якого були змінені та не відповідають конфігурації та технічнім характеристикам, які були закладені заводом виробником. 
- Якщо деталь або агрегат був встановлений без заміни суміжних деталей та/або технічних рідин там, де цього вимагає виробник. 
- Коли встановлення деталі проводилось не на автосервісі, а власними силами автовласника. 
- У разі, якщо клієнт не надав увесь перелік необхідних документів та інформації, що вказується у пунктах 5 та 6
 
4.1 Випадки за окремими групами товарів, у разі яких гарантія не поширюється. 
4.1.1 Система кондиціювання та система охолодження. 
- У разі, якщо при заміні компресора та радіатора кондиціонера не було проведено обов’язкове промивання системи кондиціонування, не було замінено фільтр осушувач та інші необхідні компоненти згідно с вимогами виробника, наприклад, розширювальний або дросельний клапан. 
- У разі, якщо при монтажі деталей системи кондиціювання або системи охолодження використовувалися ущільнювачі (герметики), які не передбачені виробником. 
- Якщо при ремонті системі кондиціювання було використано марку мастила, яка не передбачена виробником компресора системи кондиціювання. 
- Якщо при заміні водяної помпі не було замінено охолоджувальну рідину на якісну нову, що призвело до виходу помпи з ладу. 
- Якщо є скарга на негерметичність радіатору, але місце витоку не позначене, наприклад, маркером
 
4.1.2 Деталі електрообладнання. 
- Якщо відсутні результати діагностики стану електричного обладнання та електричної мережи автомобіля перед встановленням нових компонентів. 
 
4.1.3 Деталі зчеплення 
- Монтаж без використання спеціального інструменту, порушення технічних умов та інструкцій встановлених виробником. 
- Монтаж без перевірки суміжних деталей зчеплення. 
- Наявність ознак перегріву. 
 
4.1.4 Підшипники маточин та маточині вузли в зборі, шруси. 
- Невикористання всіх деталей з комплекту при монтажі. 
- Монтаж без використання спеціального інструменту, порушення технічних умов та інструкцій встановлених виробником.
 
4.1.5 Деталі підвіски, амортизатори. 
- Не було встановлено парне число амортизаторів або пружин на одну вісь. 
- Не проводилась діагностика стану підвіски перед встановленням нових амортизаторів або інших деталей підвіски. 
- Наявність ознак перевантаження. 
- Не має результатів перевірки на стендовому обладнанні в разі скарги на демпфуючі властивості амортизаторів. Винятком може бути очевидно виражена втрата працездатності амортизаторів. 
- При заміні компресора пневматичної системи не було замінено реле компресора.
 
4.1.6 Стартери, генератори та їх основні деталі 
- Попадання технічних рідин (мастила, антифриз, пального і т.п.), води або бруду, що призвело до виходу агрегату або деталі з ладу. 
- Механічні пошкодження на шестірні або на шліцах бендикса стартера. 
- У разі якщо стартер або генератор піддавалися великому навантаженню, про що свідчить одночасний вихід з ладу статора, ротора, щіткового вузла, двох втягуючих реле, сильний знос втулок стартера, бендикс або втягуюче реле зі слідами перегріву і т.д. 
- Відсутнє підтвердження діагностики стану акумуляторної батареї перед встановленням нового стартера або генератора.* 
- Відсутність Акта діагностики електричної мережи та супутніх вузлів, таких як контактна група замка запалювання, венця моховика, двигуна (треба спробувати провернути двигун через муфту за допомогою гайкового ключа з важелем).
 
4.1.7 Склоочисники. 
- Відсутнє фото або відео підтвердження у випадку скарги клієнта на те що нова щітка склоочисника не виконує своїх завдань (дає полоси, не тре і т.п.). 
 

5. Обов’язкові документі, які повинні супроводжувати продукцію для розгляду рекламаційного випадку 

- Повністю заповнена Заява на рекламацію на бланку https://drossel.ua/files/akt_reklam.pdf
- Правильно заповнений гарантійний талон, якщо він передбачений для групи товарів та/або Торгової Марки. 
- Замовлення-наряд з описом усіх проведених робіт, замінених запчастин та витрачених матеріалів, якщо проводився монтаж деталі. 
- Копія накладної, або номер замовлення 
- В випадку оформлення рекламації по елементам електричного обладнання необхідна наявність висновків діагностичного обладнання з відображенням помилки та її описом. - Надати додаткову інформацію на окремі групи товарів, що зазначені в пункті 6. 
 

6. Додаткові детальні вимоги для підтримки гарантії та розгляду рекламаційних випадком за окремими групами товарів. 

6.1 Двохмасові маховики 
- Вимір швидкості обертання стартеру. (Бажано у вигляді графіку, наприклад з Bosch KTS.) 
- Параметри корекції ХХ дизеля або лічильник пропусків запалення для бензинового ДВЗ . 
- Протокол зчитування пам’яті помилок (DTC) з блоку керування двигуном. 
- Момент затягування, що застосовувався для кріплення маховика і копія паспорта повірки динамометричного ключа. 
- Фото, на якому чітко видно стан центрувальних втулок між двигуном і КПП. 
- Для трансмісій з подвійним зчепленням або варіаторів – фото стану шліцьового з’єднання з боку коробки передач
 
6.2 Корзини і диски зчеплення – звичайне зчеплення. 
- Фото пов’язаних і оточуючих деталей: Механізм вижиму зчеплення (вилка, вал, і т.п.), центрувальні втулки між ДВЗ і КПП, обладнання, що використовувалося для підняття КПП при встановленні. 
- Для зчеплень з механізмом компенсації зносу (SAC/TAC) – достовірне підтвердження використання спеціального інструменту при встановленні. 
- Для пошкоджених демпферів крутних коливань - параметри корекції ХХ дизеля або лічильник пропусків запалення для бензинового ДВЗ. 
- Момент затягування, що застосовувався для кріплення корзини і копія паспорта повірки динамометричного ключа. 
- Фото, на якому чітко видно стан центрувальних втулок між двигуном і КПП.
 
6.3 Комплекти подвійного зчеплення:
 - Достовірне підтвердження типу і виробника спецінструменту, що застосовувався при заміні зчеплення. 
- Для всіх варіантів КПП – Протокол зчитування пам’яті помилок (DTC) з блоку керування двигуном і КПП 
- Для всіх варіантів КПП – протокол адаптації зчеплення. 
- Для VW DSG 0AM обов’язково мають бути надані:  товщина шайб, що встановлювалися  фото заміру вільного ходу дисків після встановлення  
- Параметри зчитані з блоку керування КПП: 
  • 5.1 Швидкість обертання ДВЗ (G641/ G182) 
  • 5.2 Швидкість обертання ДВЗ – по шині CAN 
  • 80.1 Дата виготовлення Mechatronik 
  • 30.3 Тиск масла (V401) 
  • 95.1 Зчеплення K1 – Адаптація 0 позиції 
  • 95.2 Зчеплення K1 – Крутний момент в 0 позиції 
  • 96.3 Зчеплення K1 – Адаптація позиції 3 
  • 96.4 Зчеплення K1 – Крутний момент в позиції 3 
  • 97.1 Зчеплення K1 – Границя розімкненого положення 
  • 97.2 Зчеплення K1 - Границя замкнутого положення 
  • 115.1 Зчеплення K2 - Адаптація 0 позиції 
  • 115.2 Зчеплення K2 - Крутний момент в 0 позиції 
  • 116.3 Зчеплення K2 – Адаптація позиції 3 
  • 116.4 Зчеплення K2 – Крутний момент в позиції 3 
  • 117.1 Зчеплення K2 – Границя розімкненого положення
  • 117.2 Зчеплення K2 – Границя замкненого положення 
- Моменти затягування, що застосовувалися при встановленні і копія паспорта повірки динамометричного ключа. 
- Фото, на якому чітко видно стан центрувальних втулок між двигуном і КПП
 
6.4 Гідравлічні вижимні підшипники та інші елементи гідравлічного приводу зчеплення. 
- Моменти затягування, що застосовувалися при встановленні і копія паспорта повірки динамометричного ключа. 
- Метод прокачки гідравлічної системи, тиск при прокачці. 
- Фото, на якому чітко видно стан центрувальних втулок між двигуном і КПП.
 
6.5 Обвідні і натяжні ролики, ремені ГРМ і додаткових агрегатів. 
- Моменти затягування, що застосовувалися при встановленні і копія паспорта повірки динамометричного ключа. 
- Підтвердження заміни всіх необхідних елементів кріплення. 
- Для приводу допоміжних агрегатів – підтвердження справності або заміни обгінної муфти генератора (якщо така є).
 
6.6 Система кондиціювання та система охолодження.
- Підтвердження типу і кількості мастила, що заливалося в систему кондиціонування при ремонті.
- Якщо при ремонті системи кондиціювання в систему додавали ультрафіолетовій гель, треба вказати марку і кількість доданого гелю.
- Підтвердження типу і кількості рідини охолодження, що заливалася в систему при ремонті.
 
6.7 Компоненти клапанного механізму.
- Моменти затягування, що застосовувалися при встановленні і копія паспорта повірки
динамометричного ключа.
- Для валів – підтвердження заміни компенсаторів або роликових важелів.
- Для гідравлічних компенсаторів – результат виміру тиску масла і опис процедури прокачування.

6.8 Колісні підшипники.
- Підтвердження типу і стану спеціального інструменту, що використовувався для встановлення.
- Момент затягування центрального болта/гайки (якщо є), і копія паспорта повірки динамометричного
ключа
- Для заявок зі скаргою на люфт або зміщення підшипника – фото виміру еліпсності отвору поворотного
кулака.
 
6.9 Рульове управління і підвіска.
- Моменти затягування, що застосовувалися при встановленні і копія паспорта повірки
динамометричного ключа.
- Для насосів ГУР – тип і кількість рідини, а також опис процедури прокачування.
 
6.10 Стартери та генератори
- Підтвердження діагностики стану акумуляторної батареї перед встановленням нового стартера або генератора та проведення всіх етапів діагностики.
- Фотографії заводської таблички на старому агрегаті, на якій чітко видно номер по каталогу виробника.
 

7. Зобов’язання щодо розгляду рекламації 

- В термін 14 днів з моменту оформлення рекламаційного випадку надати відповідь клієнту щодо рішення експертної комісії у випадку, якщо клієнт разом з рекламаційним товаром передав усі необхідні документи та надав усю необхідну інформацію для розгляду рекламаційного випадку. У випадку подачі клієнтом неповної інформації співробітники компанії мають право вимагати надання цієї інформації. В цьому разі термін розгляду рекламаційного випадку може бути збільшений. 
- У разі визнання рекламаційного випадку компанія оформлює повернення несправного товару. 
- У разі відхилення рекламаційного випадку компанія повертає товар клієнту. 
- Протягом 14 днів після прийняття рішення компанія зберігає на своєму складі продукцію по рекламаційним випадкам, які були відхилені. По закінченню 14 днів вся продукція, яка була незатребувана клієнтами, підлягає утилізації.


Вгору
У вашому кошику
Корзина пуста