Статті - Поршень
11.06.2024
Задири на поршні – це поширена проблема, з якою стикаються власники автомобілів. Ці пошкодження можуть призвести до серйозних поломок двигуна, тому важливо розуміти їх причини та способи запобігання. У цій статті ми розглянемо основні причини виникнення задир на поршні.
Задири на поршні: причини
Причина №1. Недостатнє змащування
Олива відіграє важливу роль у зменшенні тертя між поршнем та стінками циліндра. Якщо кількість оливи недостатнья, тертя збільшується, що може призвести до утворення подряпин та задир. Причини недостатнього змащування можуть включати:
низький рівень моторної оливи;
використання змащувальної рідини низької якості;
проблеми з масляним насосом.
08.12.2021
Поршень ДВЗ представлений у вигляді елемента циліндричної форми, який сприяє перетворенню перепадів тиску газів в камері згоряння в енергію шатуна. Таким чином реалізується термодинамічний процес силового агрегату.
Про конструкцію поршня
Стандартний поршень двигуна має нескладну конструкцію, що складається з трьох основних елементів. Розглянемо кожен із них детальніше.
Днище
Днище необхідне для сприйняття газових сил і теплових навантажень, що виникають при згорянні паливоповітряної суміші. На форму впливають різні фактори.