Drossel - інтернет автозапчастин в Україні
066 386-22-66
098 022-44-00
093 044-66-44
Наприклад: біксенонові лінзи
0
0
0

Ознаки помираючого насосу ГПК

21.08.2020
Насос гідропідсилювача керма (ГПК) є частиною рульової системи, завдяки якій створюється необхідний тиск робочої рідини (оливи) у рульовій рейці та забезпечується її правильна циркуляція у всій гідросистемі рульового управління. В результаті роботи насосу ГПК поворот кермового колеса здійснюється з мінімальним зусиллям. Завдяки цьому керувати автомобілем стає набагато простіше, а також це дозволяє більш точно й швидко коригувати траєкторію руху транспортного засобу.
Практично усі виробники під час проектування і виробництва насосів гідропідсилювача закладають великий ресурс наробітки до відмови. Тому при належній експлуатації та періодичному обслуговуванні насосу ГПК, він працює стабільно і не вимагає заміни протягом багатьох тисяч кілометрів пробігу.

Існує перелік симптомів, які вказують на несправність насосу та підказують автовласнику, що пора б заїхати на СТО й провести повну діагностику системи рульового управління, і ГПК зокрема.
 


До таких ознак належать:
  1. На працюючому, прогрітому моторі та при "робочій" температурі оливи у гідравлічній системі авто зусилля, яке потрібно прикладати до керма для повороту коліс на необхідний кут, зростає. Причиною цього, як правило, є перегрів насосу ГПК або потрапляння сторонніх механічних часток у гідравлічну систему.
  2. Поява піни робочої рідини в розширювальному бачку ГПК. Як правило, виною всьому зношений підшипник гідропідсилювача. Його заміна повинна вирішити проблему.
  3. Сильний гул і можливе підтікання ГПК. Зазвичай, причиною стає знос валу підсилювача керма. Можна поміняти вал або замінити насос ГПК у зборі.
  4. Занадто низький тиск оливи в системі. Найчастіше ця проблема пов'язана зі зносом ротора насосу.
  5. Для повороту керма потрібне підвищене зусилля. Одна із типових причин цієї несправності - залипання лопаток ротора насосу ГПК.
  6. Характерний гул, свист та пульсуючий тиск у гідропідсилювачі керма. Зазвичай, проблема полягає у недостатньому (рідше в надмірному) натягненні ременя приводу ГПК.
Щоб уникнути передчасної поломки насосу ГПК і забезпечити його стабільну роботу протягом усього відведеного йому терміну, рекомендуємо:
  • періодично перевіряти рівень оливи у гідравлічній системі;
  • вчасно міняти оливу ГПК;
  • використовувати якісну робочу рідину, що відповідає допускам;
  • при появі сторонніх шумів або підтікань потрібно у найкоротші терміни звернутися на СТО.

Періодична діагностика та своєчасне ТО будуть запорукою повної впевненості у технічній справності автомобіля, що дозволить зробити вашу поїздку більш комфортною і безпечною. Швидко підібрати оливи та запчастини для ТО можна клікнувши за цим посиланням:
Залишилися питання чи потрібна допомога у підборі такої запчастини, як насос гідропідсилювача керма? Телефонуйте, менеджери вам допоможуть.


Читати інші статьи...

Відгуки
Для цієї публікації ніхто не залишив відгук.
Залишити свій відгук

Напишіть свій відгук або поставте запитання щодо цієї публікації:

Я хочу:

Скасувати

ім'я:

Email:

Текст:

Оцінка:

Код:

Дивіться також
Автозапчастини
Автозвук та електроніка
Автокилимки
Автомобільні обігрівачі салону
Автономні джерела живлення
Автосвітло
Автотовари
Аксесуари
Апарати високого тиску і аксесуари
Багажні системи
В багажник
В гараж
Детейлінг та догляд
Дім та кемпінг
Електроінструменти
Зберігання їжі та води
Ксенон 24V (9-32V)
Меблі для кемпінгу
Мотоциклетна програма
Ножі та приладдя
Оливи та хімія
Охоронні системи
Паркувальні системи
Ручний інструмент
Туристичний посуд та аксесуари
Тюнінг
Чохли та накидки
Штатні магнітоли
Вгору
У вашому кошику
Корзина пуста