Drossel - інтернет автозапчастин в Україні
066 386-22-66
098 022-44-00
093 044-66-44
Наприклад: біксенонові лінзи
0
0
0

Рульовий наконечник: чому зношується і як замінити?

19.08.2020
Рульовий наконечник є конструктивною частиною рульового управління транспортного засобу, завдяки якій можливий поворот колеса на необхідний кут. Одним кінцем наконечник з'єднується з рульовою тягою, а іншим - фіксується на поворотному кулаці.
 

До основних причин передчасного виходу з ладу наконечників рульової тяги можна віднести:
  1. Необережну їзду по ямах та вибоїнах, що призводить до сильних пікових навантажень на рульове управління у цілому й, на рульові наконечники зокрема. Як результат - з'являються стуки і люфти.
  2. Негерметичність пильника наконечнику, через що пил, бруд, вода та інше потрапляють всередину корпусу наконечника і призводять до його швидкого виходу з ладу.
  3. Природній знос. Кермові наконечники, як і будь-які інші запчастини, потрібно час від часу міняти.

До непрямих ознак, за якими можна визначити, що, швидше за все, причиною несправності є наконечники рульової тяги відносяться: характерний глухий стукіт під час руху по нерівній дорозі, збільшений вільний хід кермового колеса, а також сторонні звуки (слабкі стуки) при повороті, які передаються на кермо.

Всі ці ознаки вказують на те, що у найкоротші терміни потрібно звернутися на станцію технічного обслуговування, провести діагностику та за необхідністю замінити рульові наконечники. Рекомендується міняти відразу обидва наконечники, оскільки, якщо "застукав" один, то незабаром і другий стане непридатним до використання.

Заміну рульових наконечників краще довірити фахівцям та здійснювати на СТО, але за наявністю певних навичок і спеціальних інструментів дану процедуру можна здійснити самостійно.

Для цього необхідно:
  • підняти автомобіль;
  • демонтувати колесо;
  • послабити стопорну гайку, яка фіксує наконечник на рульовій тязі;
  • зняти фіксуючий шплінт з гайки наконечнику;
  • відкрутити гайку, що закріплює рульовий наконечник на кермовому колесі;
  • використовуючи спеціальний знімач для кульових опор, роз'єднати палець рульового наконечнику й поворотний кулак;
  • поставити спеціальні мітки на рульовій тязі, щоб по ним орієнтуватися на скільки потрібно накрутити новий наконечник;
  • відкрутити старі наконечники;
  • змастити різьбові з'єднання та встановити нові наконечники;
  • виконати збірку в зворотному порядку;
  • після заміни обов'язково заїхати на СТО і зробити розвал/сходження.

Швидко підібрати все необхідне для ремонту підвіски можна, клікнувши за цим посиланням:
Своєчасне технічне обслуговування та регулярний контроль стану рульового управління автомобілю будуть запорукою впевненості у технічній справності транспортного засобу, що зробить вашу поїздку більш комфортною і безпечною. Якщо у вас залишилися питання або потрібна допомога в підборі запчастин на авто, телефонуйте, менеджери вам допоможуть.
 


Читати інші статьи...

Відгуки
Для цієї публікації ніхто не залишив відгук.
Залишити свій відгук

Напишіть свій відгук або поставте запитання щодо цієї публікації:

Я хочу:

Скасувати

ім'я:

Email:

Текст:

Оцінка:

Код:

Дивіться також
Автозапчастини
Автозвук та електроніка
Автокилимки
Автономні джерела живлення
Автосвітло
Автотовари
Аксесуари
Апарати високого тиску і аксесуари
Багажні системи
В багажник
В гараж
Детейлінг та догляд
Дім та кемпінг
Електроінструменти
Ксенон 24V (9-32V)
Меблі для кемпінгу
Мотоциклетна програма
Оливи та хімія
Охоронні системи
Паркувальні системи
Ручний інструмент
Термопродукція
Тюнінг
Чохли та накидки
Штатні магнітоли
Вгору
У вашому кошику
Корзина пуста