Drossel - інтернет автозапчастин в Україні
066 386-22-66
098 022-44-00
093 044-66-44
Наприклад: біксенонові лінзи
0
0
0

Як правильно відрегулювати фари самому

12.12.2018
У деяких наших клієнтів після установки нових ламп виникає необхідність у регулюванні фар, так як порушується світлотіньова межа. Ми підготували для вас оглядовий матеріал на дану тему, який допоможе розібратися в причинах, чому фари потрібно регулювати. Ви також дізнаєтеся схему проведення калібрування світлотіньової межі. Дана стаття є оглядовою. Ми настійно рекомендуємо своїм клієнтам довірити регулювання фар професійному фахівцю.
 

Чому фари потребують регулювання?

 
Ми купуємо новий автомобіль з заводу, фари якого вже ідеально відрегульовані. Так чому ж світлотіньова межа порушується?
  • Заміна перегорілої лампи  у всіх виробників розташування спіралі відрізняється від заводських джерел світла, тому і порушується межа світла і тіні.
  • Аварія  тут все просто, при ударі цілісність і розташування фари змінюється.
  • Заміна фари на нову  встановити нову фару ідентично заводській нереально, тому й доводиться знову проводити регулювання.
Причин, чому може знадобитися регулювання фар, дуже багато. Але, благо, процес нескладний, хоч і вимагає достатньої акуратності, навичок і викрутки.
 

Регулюємо фари самостійно

 
Перейдемо до найцікавішого, а саме до того, як же регулювати світло фар. Для початку перевірте, як саме світять лампи. Для цього необхідно під'їхати до стіни на відстані 5 метрів і включити ближнє світло. По світлу на стіні не складно побачити різницю в світлі між новою лампою і заводською. Якщо різниця в пучках світла є, то спочатку перевірте, чи правильно лампа встановлена в цоколі. Якщо вона встановлена правильно, то переходите до налаштування світлотіньової межі. На фарі є спеціальний гвинт, регулюючи який, можна змінювати висоту пучка світла.
 
Як зрозуміти, що світло падає на дорогу правильно? Попросіть кого-небудь встати на відстані 5 метрів перед автомобілем. Якщо все відрегульовано правильно, то межа світла і тіні буде знаходиться на рівні колін.
 
 
Більш точне калібрування можна провести з використанням будівельного лазерного рівня. Встановіть автомобіль на ідеально рівну поверхню на відстані 5 метрів від стіни. Виставте лазерний рівень так, щоб лазерний промінь проходив посередині лампи або лінзи і потрапляв на стіну. Потім перевірте маркування, нанесене на фару. Зазначена цифра у відсотках, говорить нам про відхилення променя від горизонту по відношенню до дорожнього полотна. Зазвичай цей показник дорівнює 1%.
 
Наступний крок  безпосереднє регулювання фар. В ідеалі світлотіньова межа повинна знаходитися на 5 см нижче рівня лазера. У такому випадку при відстані 5 м до екрану це і буде той самий 1% відхилення. Якщо межа світла і тіні знаходиться вище або значно нижче, то знову таки регулюванням гвинтів доводите результат до ідеалу.
 

Чому краще звернутися до фахівців?

 
Ми згодні, що процес регулювання фар не такий вже і складний. Але тут є кілька важливих нюансів. По-перше, відсутність досвіду в даному питанні. По-друге, відсутність не те, щоб ідеальних, а прийнятних умов для регулювання фар. Фахівці нашого інтернет-магазину рекомендують звертатися до досвідчених майстрів, які забезпечать всі необхідні умови.
 

Кілька важливих правил

 
Якщо ви проводите регулювання фар самостійно, то для досягнення бажаного результату краще враховувати такі важливі правила:
  • необхідно вирівняти тиск в шинах;
  • паливний бак обов'язково потрібно заповнити;
  • на водійському сидінні повинен сидіти сам водій або ж людина схожої комплекції;
  • підвіска повинна бути опресована;
  • салонний коректор фар повинен бути виставлений на «0».
Ці правила актуальні як для регулювання фар на СТО, так і при самостійному проведенні корекції. Від себе хочемо дати пораду, яка значно спростить весь процес або взагалі позбавить від необхідності регулювання. Не варто економити на лампах, так як брендові джерела світла відмінно потрапляють у фокус в більшості випадків. Вибрати й купити лампи можна за посиланнями нижче:

Швидко підібрати якісні автолампи можна клікнувши за цим посиланням:



Читати інші статьи...

Відгуки

12:06:05 18.10.2020

Оцінка 5
Добрый день. У меня Е46 2003. Подскажите какие лампы подойдут в линзы ближнего света. Спасибо.
Розкрити
Відповісти
Drossel

13:35:04 18.10.2020

Дмитрий, если на авто установлен штатный линзованный ксенон, то судя по подбору в линзах должны использоваться лампы с цоколем D2S. Если это так, тогда вы можете выбрать любые ксеноновые лампы с D2S цоколем.
Розкрити

02:06:31 09.01.2019

Оцінка 5

Здравствуйте. Порекомендуйте лампы Н4 для VW Polo sedan 2011г. Купил у других С6. На них СТГ вообще нет, 600 грн выкинул.Поставил галоген обратно

Розкрити
Відповісти
Drossel

16:40:45 09.01.2019

Здравствуйте, Руслан! Советуем рассмотреть светодиодные лампы rVolt RC01 H4 8000Lm, отлично попадают в фокус фары и имеют компактный вид.
Розкрити

17:30:33 13.12.2018

Оцінка 5
Здравствуйте. У меня Mitsubishi Lancer 9 2008 года. Нужны хорошие светодиоды в головной свет и желательно в габариты. Что порекомендуете? Заранее спасибо.
Розкрити
Відповісти
Drossel

11:32:49 14.12.2018

Здравствуйте, Дмитрий!  На ваш автомобиль, в головной свет оптимальным вариантом будет лампа rVolt RC01 H4 8000Lm . В габариты советуем комплект светодиодов от фирмы филипс Philips Ultinon LED 
Розкрити
Залишити свій відгук

Напишіть свій відгук або поставте запитання щодо цієї публікації:

Я хочу:

Скасувати

ім'я:

Email:

Текст:

Оцінка:

Код:

Дивіться також
Автозапчастини
Автозвук та електроніка
Автокилимки
Автономні джерела живлення
Автосвітло
Автотовари
Аксесуари
Апарати високого тиску і аксесуари
Багажні системи
В багажник
В гараж
Детейлінг та догляд
Дім та кемпінг
Електроінструменти
Ксенон 24V (9-32V)
Меблі для кемпінгу
Мотоциклетна програма
Оливи та хімія
Охоронні системи
Паркувальні системи
Ручний інструмент
Термопродукція
Тюнінг
Чохли та накидки
Штатні магнітоли
Вгору
У вашому кошику
Корзина пуста