Drossel - інтернет автозапчастин в Україні
066 386-22-66
098 022-44-00
093 044-66-44
Наприклад: біксенонові лінзи
0
0
0

Ксенонове світло (ксенон)

13.09.2014
З кожним роком рівень комфорту і безпеки в автомобілях підвищується і доповнюється новими технологіями. Завдяки впровадженню систем автоблокування гальм ABS, Esс, акустичної паркувальної системи, кондиціонерів, адаптивного автоматичного круїз-контролю сучасні транспортні засоби стають оплотом безпеки. Але, незважаючи на це, погана якість дороги і слабка видимість в нічний час приводять до численних аварій. Щоб забезпечити бездоганне освітлення дороги в темний час доби, в фари авто встановлюють ксенонові лампи. При цьому установка комплектів ксенону проходить не тільки при виготовленні авто. Проводиться заміна систем освітлення автомобілів з вже існуючих на більш нові.
 
Вагомі відмінності і переваги ксенонового освітлення:
  • менше споживання потужності (35Вт). Завдяки цьому витрата палива зменшується, на 40% скорочується навантаження на генератор і на бортову мережу, не перегріваються деталі оптики. При цьому яскравість світіння збільшується в три рази.
  • відсутність нитки розжарювання в лампі, а значить більш тривале її використання. Хоч який би не був дорогий автомобіль, сучасні дороги - це неминучі постійні вібрації. Лампи, що функціонують від нитки розжарення, швидко виходять з ладу. Ксенонові системи діють на основі розряду, що виникає між електродами. Тому ксенонова лампа стійка до вібрацій, її термін експлуатації в 10 разів вище терміну функціонування галогенової.
  • правильно встановлений ксенон підвищує пасивну і активну безпеку автомобіля. Під час дощу або туману видимість на дорозі багаторазово погіршується. У нічний час погана погода не стане причиною аварій, якщо на автомобілі встановлені ксенонові лампи 4500-5000К. Сформований пучок світла прекрасно відбивається від розмітки на дорозі і від знаків безпеки. Діапазон освітлюваної поверхні ксеноном набагато ширший, він охоплює не тільки дорожнє полотно, а й узбіччя. Ксенонове освітлення не створює «світлову стіну», а освітлює шлях далеко вперед.
  • нешкідливість для здоров'я. Світло ксенонової лампи близьке до сонячного (денного) світла, тому не викликає у водіїв дискомфорту, не призводить до порушення зору. Людям, старшим за 50 років для гарної видимості необхідне освітлення набагато яскравіше, ніж молодим водіям. Для їх безпечної їзди потрібен ксенон, який дає значно більше світла.

 

Особливості установки ксенонових ламп
 
Установка ксенонових ламп не вимагає модифікацій електричної системи авто. Оскільки сучасні автомобілі використовують для роботи систем освітлення тільки 12 В, підключити ксенон без додаткових компонентів, запалюючих лампи і підтримуючих їх світіння, неможливо. Для розпалювання ксенонових ламп потрібно більш 20КВ і близько 80В напруги для підтримки світіння. Для безперебійної роботи ксенонових ламп потрібен блок живлення з інтегрованим пристроєм розпалу. Даний компонент - «баласт», встановлюється безпосередньо в фару або поруч з нею, створює потрібне напруження для формування дугового розряду, підтримує його світіння. Для налаштування ксенонової лампи на робочий режим має пройти кілька секунд (до 6). Все залежить від потужності ксенонової лампи. Ксенон в 35Вт займається повільніше, ніж лампа потужністю 55 Вт. Чим вище потужність ксенонового пристрою, тим швидше він працює в повну силу. При цьому світловий потік формується протягом декількох секунд. Такий пристрій найбільше підходить водіям, в авто яких стоїть ксенон для дальнього світла.
 
При заводському монтуванні ксенонового освітлення передбачено роздільне використання ламп для ближнього і дальнього світла, тобто, роздільна конфігурація. При подальшій модернізації транспортного засобу власник має право сам вирішувати, який комплект встановлювати. У деяких автомобілях передбачено використання однієї лампи для дальнього і ближнього світла. В такому випадку ксенон позбавить можливості використовувати дальнє світло. Кожен водій, виходячи зі своїх вимог, вирішує сам, яку конфігурацію ксенонового освітлення підібрати. Для тих, кому важливі постійні поїздки містом підходять здвоєні лампи (галогенова на дальньому світлі і ксенонова на ближньому) або комплект бі-ксенону. Все залежить від фінансових можливостей власників транспортних засобів. Негласне правило: про моргання дальнім світлом, що надходить від ксенонової лампи, краще забути, адже час початку її функціонування становить від 2сек.



 

Вибір колірної температури ксенону
 
Температура ксенонової лампи коливається в межах 3000К-8000К. Від даного показника залежить колір і яскравість створюваного пучка світла. Максимально яскраво світить ксенон на температурі 4300К і саме з такою температурою виходять з конвеєра автомобілі, оснащені заводським ксеноном. Зі збільшенням і зменшенням даної характеристики яскравість незначно падає. При цьому змінюється колір світіння - від біло-жовтого (4300К) до яскравого холодного білого кольору (6000К) або жовтого (3000K). Подальше зростання температури кольору призводить до зниження яскравості, температура в 7000-8000К малопридатна для застосування на авто. Безумовно, блакитний і синій колір світіння фар - це красиво, але за якістю не краще галогенок. Виходячи з цього можна зробити висновок, що оптимальний варіант - що найбільш оптимальні варіанти: ксенон на 3000K (як правило, для ПТФ), на 4300K, на 5000К і для любителів краси на 6000K.



 

Комплект ксенонового освітлення:
 
- 2шт лампи з кварцового або звичайного скла, заповнені ксеноном на праву і ліву фару;
 
- 2шт баластів на ліву і праву фари;
 
- 2шт кріплень для баластів;
 
- комутаційні провода;
 
- хомути, гвинти, саморізи та інші монтажні аксесуари;
 
- схема або інструкція підключення ксенонової системи.
 
При виборі виробника ксенону потрібно проявити пильність. Багато компаній виробляють лампи, що імітують ксенонове світіння. Це звичайні галогенові пристрої, колби яких покриті відповідним напиленням. Світіння буде тьмяно-синюватим або білим, але з ксеноновим освітленням нічого спільного не має. Працездатність подібних пристроїв значно знижується, адже світловий потік частково затримується і перетворюється в теплову енергію. Звідси перегрів компонентів фари і подальші поломки.


Читати інші статьи...

Відгуки

23:46:27 18.12.2015

Оцінка 5
нормально. еще бы сравнение фирм производителей привели.
Розкрити
Відповісти
Залишити свій відгук

Напишіть свій відгук або поставте запитання щодо цієї публікації:

Я хочу:

Скасувати

ім'я:

Email:

Текст:

Оцінка:

Код:

Дивіться також
Автозапчастини
Автозвук та електроніка
Автокилимки
Автономні джерела живлення
Автосвітло
Автотовари
Аксесуари
Апарати високого тиску і аксесуари
Багажні системи
В багажник
В гараж
Детейлінг та догляд
Дім та кемпінг
Електроінструменти
Ксенон 24V (9-32V)
Меблі для кемпінгу
Мотоциклетна програма
Оливи та хімія
Охоронні системи
Паркувальні системи
Ручний інструмент
Термопродукція
Тюнінг
Чохли та накидки
Штатні магнітоли
Вгору
У вашому кошику
Корзина пуста