Drossel - інтернет автозапчастин в Україні
066 386-22-66
098 022-44-00
093 044-66-44
Наприклад: біксенонові лінзи
0
0
0

Поради

25.08.2020
Пильник рульової рейки (ПРР) - це спеціальний гофрований кожух, що є елементом захисту рульової рейки від зовнішніх факторів навколишнього середовища, таких як пил, бруд, вода та інше, які можуть призвести до її передчасного виходу з ладу. Також усередині такого пильника знаходиться спеціальне мастило, завдяки якому здійснюється постійне змащування деталей рейки. Зазвичай, такі деталі виготовляються з достатньо міцної, еластичної та високоякісної гуми.   Як і будь-який гофрований елемент, він з часом зношується й вимагає періодичної заміни. Рекомендовано змінювати відразу обидва пильники, оскільки, якщо зносився один, то, найімовірніше, незабаром знадобиться заміна другого.
21.08.2020
Рульова рейка є складовою частиною рульового управління автомобіля і являє собою складний механізм, який передбачає велику кількість елементів, що об'єднані у один металевий корпус. Головна задача рейки полягає у перетворенні та передачі енергії від обертання керма на передні колеса, що забезпечує їх поворот на необхідний кут. За своєю конструкцією і принципом роботи розрізняють три види рульових рейок: Механічні. Перший вид рейок, які встановлювались на ранні автомобілі як вітчизняного, так і зарубіжного виробництва. Вони досить прості та надійні, але їх ключовим недоліком є ​​те, що для повороту керма водієві потрібно докласти достатньо велике зусилля, що особливо відчувається під час їзди бездоріжжям або при повороті кермового колеса, коли авто стоїть на місці.
19.08.2020
Компресор пневмопідвіски - це конструктивна частина пневматичної підвіски автомобіля, яка представляє собою спеціальний компресор, що під тиском нагнітає повітря у пневмоподушки. При зміні тиску в пневмобалонах змінюється і жорсткість усієї підвіски транспортного засобу.   Існує кілька ознак того, що пора замінити насос пневматичної підвіски: потрібно більше (ніж зазвичай) часу для створення необхідного тиску в пневмосистемі автомобіля; під час роботи компресора чути характерних дзвінкий звук; відчувається різкий запах горілого, після чого компресор припиняє працювати; у процесі діагностики виявлено перегрів компресору; система контролю горизонту не функціонує належним чином.
18.08.2020
Пневмоподушка (пневмобалон, пневморесора) - це пружний елемент, який є частиною пневматичної підвіски транспортного засобу і має властивість змінювати свій об`єм й жорсткість. Як правило, пневмобалони розташовуються між осями коліс та кузовом автомобіля.   Їх конструкція достатньо проста і являє собою гумовий балон, усередині якого знаходиться стиснене повітря. Нагнітання повітря здійснює компрессор пневмопідвіски. Завдяки тиску всередині подушки відбувається гасіння коливань, які виникають під час руху транспортного засобу. Пневморесора виконує одночасно декілька функцій: зміна параметрів жорсткості підвіски у залежності від дорожньої обстановки або навантаження на автомобіль; перерозподіл навантаження між передньою й задньою осями; забезпечення максимальної стійкості автомобіля при поворотах та їзді по ухилах; підвищення рівня комфорту під час руху авто по різним дорожнім покриттям.
12.08.2020
Сайлентблок є зв'язуючою ланкою у підвісці транспортного засобу. Задача даного елементу - знизити передачу вібрацій і коливань підвіски на кузов авто. Конструкційно він представляє собою пару металевих втулок, між якими розташовується еластична, в основному, гумова або поліуретанова вставка-демпфер. Тобто сайлентблок виконує роль свого роду прокладки. Які сайлентблоки краще: поліуретанові VS гумові   У сучасності навколо деяких протистоянь не вщухають суперечки: хто крутіше - Феррарі або Ламборджині, Реал або Барселона, Адідас або Найк і т.д., і т.п. Що стосується сайлентблоків, то тут набагато слабше вплив суб'єктивного фактору, тож усе більш однозначно.
07.08.2020
Важіль підвіски - це один із складових елементів підвіски автомобіля, який дозволяє колесу в обмеженому діапазоні переміщатися по вертикальній площині та перешкоджає його зміщенню у будь-яких інших напрямках. Важіль автомобільної підвіски з одного боку за допомогою сайлентблоков кріпиться до кузову авто, а з іншого - до колеса за допомогою кульової опори.   За кількістю точок кріплення важелі підвіски автомобіля діляться на: Трикутні важелі або, як їх ще називають, А-образні. Мають три точки кріплення. Зазвичай, дві з них кріпляться до кузову, а третя - до колеса. Прямі.
07.08.2020
Опора амортизатора (подушка амортизатора) являє собою гумометалеву деталь, завдяки якій амортизатор кріпиться до кузову машини. Опори автомобільного амортизатора поєднують у собі пружність для гасіння вібрацій та достатню міцність, щоб витримувати великі навантаження.   Основними функціями подушок амортизатора є: зниження вібрацій, які передаються від амортизаторів на кузов автомобіля; зменшення шумності у салоні авто, завдяки чому поїздка стає більш комфортною; поглинання ударів у разі, якщо стійка амортизатора не справляється та впирається у відбійник амортизатору.


Повернутись до архіву

Дивіться також
Автозапчастини
Автозвук та електроніка
Автокилимки
Автономні джерела живлення
Автосвітло
Автотовари
Аксесуари
Аксесуари
Аксесуари
Багажні системи
В багажник
В гараж
Детейлінг та догляд
Дім та кемпінг
Мотоциклетна програма
Оливи та хімія
Охоронні системи
Ручний інструмент
Термопродукція
Тюнінг
Чохли та накидки
Вгору
У вашому кошику
Корзина пуста