Drossel - інтернет автозапчастин в Україні
066 386-22-66
098 022-44-00
093 044-66-44
Наприклад: біксенонові лінзи
0
0
0

Заміна пильника рульової рейки: коли час міняти і як це зробити правильно

25.08.2020
Пильник рульової рейки (ПРР) - це спеціальний гофрований кожух, що є елементом захисту рульової рейки від зовнішніх факторів навколишнього середовища, таких як пил, бруд, вода та інше, які можуть призвести до її передчасного виходу з ладу. Також усередині такого пильника знаходиться спеціальне мастило, завдяки якому здійснюється постійне змащування деталей рейки. Зазвичай, такі деталі виготовляються з достатньо міцної, еластичної та високоякісної гуми.
 

Як і будь-який гофрований елемент, він з часом зношується й вимагає періодичної заміни. Рекомендовано змінювати відразу обидва пильники, оскільки, якщо зносився один, то, найімовірніше, незабаром знадобиться заміна другого.

Оцінити стан кожуха рульової рейки можна самостійно шляхом візуального огляду його поверхні. На незадовільний стан пильника вказують такі дефекти, як:
  • присутність розривів гофри;
  • наявність дрібних тріщин на поверхні гофрованого кожуха;
  • жирні масляні плями на поверхні пильника;
  • втрата герметичності.

При появі хоча б одного із перерахованих вище дефектів рекомендуємо у найкоротші терміни замінити пильник рейки. Заміну такої запчастини краще довірити досвідченому майстру, який зможе відносно швидко та якісно встановити новий кожух рейки і дати гарантію на виконану роботу, однак при наявності певних навичок й спеціальних інструментів таку процедуру можна здійснити самостійно. Для цього необхідно:
  • підняти автомобіль;
  • зняти передні колеса;
  • від'єднати наконечники рульових тяг від поворотних кулаків;
  • відкрутити наконечники від рульових тяг;
  • у залежності від конструктивних особливостей авто зняти усі деталі та агрегати, що заважають вільному доступу до рульової рейки;
  • відкрутити, відпустити або обрізати старі хомути, які фіксують пильник;
  • зняти старий пильник, прокручуючи його зі сторони в сторону;
  • нанести на внутрішню частину нового пильника достатню кількість мастила;
  • одягнути нові хомути на пильник;
  • акуратно, щоб не пошкодити пильник, також прокручуючи його зі сторони в сторону, повернути на своє посадкове місце;
  • зафіксувати новий пильник рульової рейки хомутами;
  • здійснити аналогічну заміну на другій стороні рульової рейки;
  • виконати установку всіх демонтованих деталей у зворотному порядку.
Рекомендуємо систематично оглядати пильники рульової рейки на наявність дефектів і за необхідністю міняти зношені запчастини. Ремонтувати або відновлювати їх не має ніякого сенсу, оскільки це витратний матеріал, який підлягає періодичній заміні.

Своєчасна діагностика рульового управління і технічне обслуговування транспортного засобу буде основою вашої впевненості у технічній справності автомобіля, що зробить поїздку більш комфортною та безпечною.
 

Швидко підібрати все необхідне для ремонту підвіски можна клікнувши за цим посиланням:
Якщо вам необхідно вибрати і замінити пильники рульової рейки, скористайтеся зручним підбором на нашому сайті Drossel. Залишилися питання чи потрібна допомога у виборі? Телефонуйте, менеджери нададуть вам вичерпну консультацію.


Читати інші советы...

Відгуки
Для цієї публікації ніхто не залишив відгук.
Залишити свій відгук

Напишіть свій відгук або поставте запитання щодо цієї публікації:

Я хочу:

Скасувати

ім'я:

Email:

Текст:

Оцінка:

Код:

Дивіться також
Автозапчастини
Автозвук та електроніка
Автокилимки
Автономні джерела живлення
Автосвітло
Автотовари
Аксесуари
Аксесуари
Аксесуари
Багажні системи
В багажник
В гараж
Детейлінг та догляд
Дім та кемпінг
Мотоциклетна програма
Оливи та хімія
Охоронні системи
Ручний інструмент
Термопродукція
Тюнінг
Чохли та накидки
Вгору
У вашому кошику
Корзина пуста