Як підключати кнопки на кермі, штатну акустику і підсилювач при заміні магнітоли?
02.06.2016
Будова сучасних автомобілів з кожним роком стає все складніше і складніше і, отже, ускладнюється задача модернізації автомобіля додатковим устаткуванням. Стосується це, звичайно ж, не "кенгурятників" і спойлерів, а складного електронного обладнання, такого як і штатні мультимедійні системи. Більшість автовиробників обладнують нові авто цифровою Can-шиною, яка робить підключення не штатного пристрою складним або взагалі неможливим. Але навіть така проблема на сьогоднішній день є цілком вирішуваною за допомогою спеціальних автомобільних адаптерів. Настав момент представити Вам британську компанію Connects2 - світового лідера, що спеціалізується у виробництві автоадаптерів. Більш детальну інформацію про даного виробника Ви зможете знайти на його офіційному сайті, а в даній статті ми ознайомимо Вас з основними проблемами заміни штатних головних пристроїв і практичними рішеннями, які пропонує вищезгаданий виробник автомобільних адаптерів.
1. Підключення резистивних кнопок керма
Резистивними кермовими кнопками оснащена велика кількість корейських і японських автомобілів. Також такі кнопки зустрічаються в деяких європейських автомобілях. Щоб зберегти керування автомагнітолою з резистивних кнопок керма, Ви можете вибрати універсальні адаптери Connects2 або штатні адаптери, вироблені під конкретну марку і модель авто. Такі автоадаптери включають всі необхідні для підключення роз'єми, повністю перевірені на сумісність з автомобілем, для якого вони розроблені.
2. Установка магнітоли в автомобіль з цифровою Can-шиною
Якщо Ваш автомобіль оснащений цифровою Can-шиною, Ви зможете вибрати відповідний адаптер Connects2 з підтримкою кан модуля. Такі адаптери не тільки зберігають керування кнопками керма, а й формують сигнали імпульсу швидкості, заднього ходу, "ручника", +12 підсвіток приладової панелі і +12 В АСС. Примітно, що на деяких автомобілях (наприклад, Пежо) адаптери для автомобілів з Can-модулем дозволяють керувати функціями штатного бортового комп'ютера, налаштовувати годинник і ін., що без підключення адаптера було б неможливим, тому що ці функції доступні для заводського головного пристрою.
3. Підключення штатного підсилювача
Якщо автомобіль обладнаний штатним підсилювачем звуку, то при заміні заводського ГП на нову не штатну магнітолу виникає ще одне питання - як підключити і використовувати "рідний" підсилювач разом з встановленою мультимедійною системою? Недосвідчені установники можуть запропонувати автовласникові вирізати підсилювач і підключити до магнітоли тільки динаміки або встановити інший підсилювач. Погодьтеся, таке рішення проблеми є не найвдалішим. Британський виробник Connects2 пропонує цілий ряд спеціальних адаптерів, за допомогою яких Ви безпроблемно підключите заводський підсилювач. Є адаптери для підключення підсилювачів, керованих Can-шиною, з MOST-оптикою, а також з проводовим цифровим входом (найбільш часто зустрічаються на автомобілях Хюндай і Кіа). Щоб замовити такий адаптер, Вам достатньо вибрати пристрій за моделлю Вашого автомобіля з позначкою "підтримка штатного підсилювача".
4. Підключення штатного парктроніка
На багатьох автомобілях, обладнаних цифровою шиною Can, штатний парктронік не має окремого динаміка, тобто звукові оповіщення надходять через штатні динаміки автомобіля. Найбільш часто така ситуація зустрічається в автомобілях БМВ, Пежо і Сітроен. Якщо замінювати заводську магнітолу не штатним головним пристроєм, звук, зрозуміло, пропаде. Ви можете використовувати спеціальний адаптер від Connects2, який дозволить "дістати" сигнали парктроніка з Can-шини автомобіля і відтворювати їх через додатково встановлений динамік. Мінус даного рішення - динамік всього один і через нього будуть відтворюватися сигнали і заднього, і переднього парктроніка. Але цей єдиний мінус повністю перекривається плюсами! Наприклад, на БМВ через динаміки будуть відтворюватися сигнали про не вимкнені фари, про відкриті двері та ін.
5. Збереження заводських функцій: керування штатним БК, вивід інформації клімат-контролю, парктроніка
Останні автомобілі VAG-групи, а також Мерседес, Опель і навіть Кіа оснащуються такою функцією, як вивід на штатний дисплей автомагнітоли інформації про налаштування клімат-контролю і штатного парктроніка. Через штатний головний пристрій користувач також може входити в меню заводських функцій автомобіля і керувати ними. Щоб не втратити цей функціонал при заміні "рідної" автомагнітоли на не штатну, рекомендується використовувати інфоадаптер. Він дозволить вивести всю цю інформацію на екран встановленої магнітоли, зберігши всі функції.
Додаткова інформація
На деяких автомобілях керування автомагнітолою здійснюється кнопками керма, а для деяких моделей розроблена спеціальна перехідна рамка, панель якої оснащена сенсорними кнопками. Такі рамки можливо замовити як окремо, так і в складі комплексного набору.
Для підключення автоадаптера до нової не штатної магнітоли пропонується спеціальний кабель - MULTILEAD (універсальна модель). Програмування моделі автомагнітоли реалізується за допомогою перерізання перемичок на роз'ємі. Для підключення головного пристрою використовується або mini jack, або провода (GND, Key1, Key2).
Також пропонуються окремі кабелі для конкретних марок автомобільних магнітол.
Читати інші советы...
20:17:05 04.09.2023
15:38:59 05.09.2023
02:15:21 10.02.2023
10:16:51 10.02.2023
14:12:00 25.11.2020
16:29:14 25.11.2020
08:36:48 16.06.2020
13:34:14 16.06.2020
22:41:03 14.06.2020
12:10:00 15.06.2020