Заміна вижимного підшипника зчеплення: що потрібно знати автомобілісту
07.05.2021
Вижимний підшипник зчеплення є механічною складовою трансмісії автомобіля і необхідний для відводу диска зчеплення від корзини. Завдяки цьому підшипнику відбувається включення або виключення зчеплення і "працює" він тільки коли натискається педаль зчеплення. Тому при виході з ладу вижимного підшипника не вийде навіть рушити з місця, не кажучи вже про звичайну експлуатацію автомобіля.
Зрозуміти, що вижимний підшипник зчеплення підлягає заміні досить просто. Якщо при натисканні на педаль зчеплення з'являється характерних звук, схожий на гул, а при відпуску педалі він пропадає, то це практично 100% вижимний під заміну.
Беззаперечною перевагою цього підшипника є його міцність. Тому після появи перших ознак його несправності, автомобіль ще можна експлуатувати певний час, тим самим це виключає його поломку посеред дороги. Але й затягувати з ремонтом автомобіля ми не рекомендуємо.
Зрозуміти, що вижимний підшипник зчеплення підлягає заміні досить просто. Якщо при натисканні на педаль зчеплення з'являється характерних звук, схожий на гул, а при відпуску педалі він пропадає, то це практично 100% вижимний під заміну.
Беззаперечною перевагою цього підшипника є його міцність. Тому після появи перших ознак його несправності, автомобіль ще можна експлуатувати певний час, тим самим це виключає його поломку посеред дороги. Але й затягувати з ремонтом автомобіля ми не рекомендуємо.
До основних причин виходу з ладу вижимного підшипника можна віднести:
- природний знос;
- неправильна установка і фіксація підшипника на валу;
- заводський дефект (брак);
- постійно і тривало (в пробках) натиснута педаль зчеплення;
- встановлений підшипник низької якості.
Проводити заміну вижимного краще досвідченому майстру на СТО. Він зможе швидко і якісно виконати ремонт автомобіля, а також дасть гарантію на виконану ним роботу. Але при великому бажанні, наявності певних навичок та інструменту виконати подібну процедуру можна і самостійно.
Для заміни вижимного підшипника необхідно:
- загнати автомобіль на яму, поставити на ручне гальмо і встановити упори під колеса;
- зняти "+" клему з АКБ, а краще взагалі демонтувати АКБ, так як вона часто заважає ремонту автомобіля;
- зняти захист двигуна і коробки (якщо вона встановлена);
- від'єднати тягу привода коробки передач;
- демонтувати датчик заднього ходу;
- зняти трос зчеплення;
- відкрутити ступичні гайки;
- демонтувати напіввісі;
- відкрутити кріплення коробки і акуратно зняти її;
- зняти з вала старий вижимний підшипник;
- на його місце встановити новий підшипник;
- провести всю збірку в зворотному порядку;
- після перевірити, чи немає сторонніх шумів при натисканні на педаль зчеплення.
Після зняття коробки передач рекомендується перевірити знос зчеплення, а саме диска зчеплення і корзини, люфт первинного вала КПП і сальників. При необхідності відразу виконати їх заміну.
Своєчасна заміна вижимного підшипника - гарантія правильної і ефективної роботи зчеплення. Від вас буде потрібно трохи вільного часу і уважність.
Швидко підібрати оливи та запчастини для ТО можна клікнувши за цим посиланням:
Своєчасна заміна вижимного підшипника - гарантія правильної і ефективної роботи зчеплення. Від вас буде потрібно трохи вільного часу і уважність.
Швидко підібрати оливи та запчастини для ТО можна клікнувши за цим посиланням:
Якщо залишилися питання або потрібна допомога при виборі запчастин на ваш автомобіль, звертайтеся до наших менеджерів. Вони з радістю вам допоможуть.
Читати інші советы...