До нас все частіше почали звертатися люди з проханнями знайти ксенонові лампи для заміни згорілих ламп до їх старих біксенонових лінз (G1, G2, G3, G4) і в більшості випадків нам доводиться відмовляти через те, що дані
ксенонові лампи вже давно зняті з виробництва.
Розглянемо популярні деякий час назад біксенонові лінзи G3 і G4.
Білінзи G3, що прийшли на зміну лінз G1 / G2, мали ряд переваг над останніми, при цьому форма світла у них залишалася, як у галогену. Водії дуже активно почали встановлювати їх в свої автомобілі з метою поліпшення світла, але ніхто навіть не підозрював, що заводи-виробники так швидко відмовляться від виробництва даних біксенонових лінз разом з комплектуючими (в тому числі і лампами). Внаслідок чого, кінцевий споживач був приречений на подальші витрати, причому не малі, так як ксенонова лампа в більшості випадків пропрацює більше року (свій гарантійний термін), але далеко не кожна лампа зможе прослужити вірою і правдою більше 3-4 років, тим більше, що через 2 роки використання вона, напевно, втратить свої колишні властивості, тобто — вигорить (буде працювати, але світити неяскраво). І коли настане той самий неприємний момент заміни, то у водія і почнуться проблеми пошуку нових ламп, які швидше за все закінчаться черговою заміною, але тільки не ламп ....... а лінз.
Біксенонові лінзи G4 кардинально відрізнялися і перевершували своїх попередників за всіма показниками, що не могло не радувати автовласників з рефлекторною оптикою, які націлилися на поліпшення світла. Але і в даному випадку не обійшлося без наслідків, які полягали в наступних моментах: всі ми знаємо, що бі-лінзи G4 комплектувалися гібридними ксеноновими лампами D1Y, але найсумніше, що таких ламп існувало понад 5 видів (відомо тільки нам, скільки насправді їх було — залишається здогадуватися), які, на жаль, виявилися не взаємозамінними. Вони відрізнялися посадковим місцем (товщиною і довжиною) і колбою (довжиною). І після чергового випадку виходу з ладу ламп, власники пускалися в пошуки нових, що часто закінчувалося марними витратами на покупку не придатних ламп, які не могли забезпечити правильне світло в тандемі з лінзами G4. Підібрати потрібну ксенонову лампу можна було тільки шляхом безпосереднього порівняння, яке в кращому випадку забирало дуже багато часу і нервів, так як спочатку ніякого маркування і цоколя лампи не мали.
І перш, ніж перейти до наступного експерименту виробників ксенонового обладнання «над нами», враховуючи всю вищевикладену інформацію, можна зробити висновок, що напрошується сам собою. Швидше за все, він не сподобається недобросовісним продавцям і установникам, які в черговий раз захочуть заробити. А справа виглядає таким чином. На даний момент ринок України накрила нова хвиля біксенонових лінз з черговим «сюрпризом» у вигляді нових гібридних ксенонових ламп D2H, D1Y, D2Y H3Z і ін., які мають дуже послідовну властивість - зникати, як показав сумний досвід минулих років. І ті люди, які вже стикалися з подібними проблемами, напевно не повторять помилок при виборі бі-лінз, але все більше і більше тема вибору біксенонових лінз стає популярною та актуальною для водіїв, яких ми хочемо застерегти.
Тому ми вкрай рекомендуємо встановлювати
біксенонові лінзи під стандартні ксенонові лампи, які ніколи не знімуть з виробництва, а отже, які ніколи не зникнуть з ринку і будуть доступні в будь-якому магазині автосвітла. До таких лампам можна віднести D1S, D2S, D3S, D4S, H1, H7, H11, H3 і т. д., на яких не зможуть спекулювати недобросовісні продавці. Також хочемо звернути Вашу увагу на ще одні лампи-гібриди D2H, які зовні схожі з лампами D2S, але на відміну від останніх мають вбудовані провода для підключення до блоків розпалювання, що трохи здешевлює покупку, так як не доведеться додатково купувати перехідники
D2-KET / D2-AMP. Але при установці таких ламп в лінзи під лампи D2S можуть проявитися небажані наслідки у вигляді великого люфту лампи, не чіткою розмитою границею світла, а отже недостатньою яскравістю освітлення.
Білінзи під гібридну лампу D1Y / D2Y (інша назва «свічка»), найчастіше пропонують встановити, безпосередньо, установники, яким набагато легше і простіше зробити установку таких білінз в оптику з цоколем H7 або 9006 / HB4, ніж лінз під лампу D2S. І малоймовірно, що при цьому вони візьмуть менше грошей з Вас за свою роботу. І тут Ви знову повинні згадати про чудо-властивості гібридних ламп зникати в самий непідходящий момент. Пам'ятайте, «скупий платить двічі» і якщо Вам в черговий раз запропонують це зробити, то задумайтеся
— а чи потрібна Вам така «економія»?
Ми спеціально не згадувала назв і брендів в даній статті, щоб не робити реклами та антиреклами, ми всього лише поділилися своїм досвідом, спостереженнями і думками людей, які вже наступили на граблі, а висновки зробить кожен з Вас і звичайно ж остаточне рішення виключно за Вами!
08:53:06 16.02.2020
11:59:05 17.02.2020
20:01:15 14.11.2019