Drossel - інтернет автозапчастин в Україні
066 386-22-66
098 022-44-00
093 044-66-44
Наприклад: біксенонові лінзи
0
0
0

Чому не потрібно купувати білінзи з гібридною ксеноновою лампою (D2H, D1Y, D2Y)

06.02.2016
До нас все частіше почали звертатися люди з проханнями знайти ксенонові лампи для заміни згорілих ламп до їх старих біксенонових лінз (G1, G2, G3, G4) і в більшості випадків нам доводиться відмовляти через те, що дані ксенонові лампи вже давно зняті з виробництва.
 

Розглянемо популярні деякий час назад біксенонові лінзи G3 і G4.

 
Білінзи G3, що прийшли на зміну лінз G1 / G2, мали ряд переваг над останніми, при цьому форма світла у них залишалася, як у галогену. Водії дуже активно почали встановлювати їх в свої автомобілі з метою поліпшення світла, але ніхто навіть не підозрював, що заводи-виробники так швидко відмовляться від виробництва даних біксенонових лінз разом з комплектуючими (в тому числі і лампами). Внаслідок чого, кінцевий споживач був приречений на подальші витрати, причому не малі, так як ксенонова лампа в більшості випадків пропрацює більше року (свій гарантійний термін), але далеко не кожна лампа зможе прослужити вірою і правдою більше 3-4 років, тим більше, що через 2 роки використання вона, напевно, втратить свої колишні властивості, тобто — вигорить (буде працювати, але світити неяскраво). І коли настане той самий неприємний момент заміни, то у водія і почнуться проблеми пошуку нових ламп, які швидше за все закінчаться черговою заміною, але тільки не ламп ....... а лінз.

Біксенонові лінзи G4 кардинально відрізнялися і перевершували своїх попередників за всіма показниками, що не могло не радувати автовласників з рефлекторною оптикою, які націлилися на поліпшення світла. Але і в даному випадку не обійшлося без наслідків, які полягали в наступних моментах: всі ми знаємо, що бі-лінзи G4 комплектувалися гібридними ксеноновими лампами D1Y, але найсумніше, що таких ламп існувало понад 5 видів (відомо тільки нам, скільки насправді їх було — залишається здогадуватися), які, на жаль, виявилися не взаємозамінними. Вони відрізнялися посадковим місцем (товщиною і довжиною) і колбою (довжиною). І після чергового випадку виходу з ладу ламп, власники пускалися в пошуки нових, що часто закінчувалося марними витратами на покупку не придатних ламп, які не могли забезпечити правильне світло в тандемі з лінзами G4. Підібрати потрібну ксенонову лампу можна було тільки шляхом безпосереднього порівняння, яке в кращому випадку забирало дуже багато часу і нервів, так як спочатку ніякого маркування і цоколя лампи не мали.

І перш, ніж перейти до наступного експерименту виробників ксенонового обладнання «над нами», враховуючи всю вищевикладену інформацію, можна зробити висновок, що напрошується сам собою. Швидше за все, він не сподобається недобросовісним продавцям і установникам, які в черговий раз захочуть заробити. А справа виглядає таким чином. На даний момент ринок України накрила нова хвиля біксенонових лінз з черговим «сюрпризом» у вигляді нових гібридних ксенонових ламп D2H, D1Y, D2Y H3Z і ін., які мають дуже послідовну властивість - зникати, як показав сумний досвід минулих років. І ті люди, які вже стикалися з подібними проблемами, напевно не повторять помилок при виборі бі-лінз, але все більше і більше тема вибору біксенонових лінз стає популярною та актуальною для водіїв, яких ми хочемо застерегти.

 

Тому ми вкрай рекомендуємо встановлювати біксенонові лінзи під стандартні ксенонові лампи, які ніколи не знімуть з виробництва, а отже, які ніколи не зникнуть з ринку і будуть доступні в будь-якому магазині автосвітла. До таких лампам можна віднести D1S, D2S, D3S, D4S, H1, H7, H11, H3 і т. д., на яких не зможуть спекулювати недобросовісні продавці. Також хочемо звернути Вашу увагу на ще одні лампи-гібриди D2H, які зовні схожі з лампами D2S, але на відміну від останніх мають вбудовані провода для підключення до блоків розпалювання, що трохи здешевлює покупку, так як не доведеться додатково купувати перехідники D2-KET / D2-AMP. Але при установці таких ламп в лінзи під лампи D2S можуть проявитися небажані наслідки у вигляді великого люфту лампи, не чіткою розмитою границею світла, а отже недостатньою яскравістю освітлення. Білінзи під гібридну лампу D1Y / D2Y (інша назва «свічка»), найчастіше пропонують встановити, безпосередньо, установники, яким набагато легше і простіше зробити установку таких білінз в оптику з цоколем H7 або 9006 / HB4, ніж лінз під лампу D2S. І малоймовірно, що при цьому вони візьмуть менше грошей з Вас за свою роботу. І тут Ви знову повинні згадати про чудо-властивості гібридних ламп зникати в самий непідходящий момент. Пам'ятайте, «скупий платить двічі» і якщо Вам в черговий раз запропонують це зробити, то задумайтеся  а чи потрібна Вам така «економія»?
 
Ми спеціально не згадувала назв і брендів в даній статті, щоб не робити реклами та антиреклами, ми всього лише поділилися своїм досвідом, спостереженнями і думками людей, які вже наступили на граблі, а висновки зробить кожен з Вас і звичайно ж остаточне рішення виключно за Вами!

 



Читати інші советы...

Відгуки

08:53:06 16.02.2020

Оцінка 0
У меня стоят d2h, так как d2s не залезли в корпус фары по длине. Так что как бы в таких случаях выручают
Розкрити
Відповісти
Drossel

11:59:05 17.02.2020

Константин, для увеличения места в корпусе фар можно использовать специальные крышки для фар
Розкрити

20:01:15 14.11.2019

Оцінка 5
МОЛОДЦЫ ТАК ДЕРЖАТЬ ВАМ ОГРОМНОЕ СПАСИБО ...ТОЛЬКО ВЫ ПРАВДУ сКАЗАЛИ
Розкрити
Відповісти
Залишити свій відгук

Напишіть свій відгук або поставте запитання щодо цієї публікації:

Я хочу:

Скасувати

ім'я:

Email:

Текст:

Оцінка:

Код:

Дивіться також
Автозапчастини
Автозвук та електроніка
Автокилимки
Автономні джерела живлення
Автосвітло
Автотовари
Аксесуари
Аксесуари
Аксесуари
Багажні системи
В багажник
В гараж
Детейлінг та догляд
Дім та кемпінг
Мотоциклетна програма
Оливи та хімія
Охоронні системи
Ручний інструмент
Термопродукція
Тюнінг
Чохли та накидки
Вгору
У вашому кошику
Корзина пуста