Drossel - інтернет автозапчастин в Україні
066 386-22-66
098 022-44-00
093 044-66-44
Наприклад: біксенонові лінзи
0
0
0

Появу ILSAC GF-6 відкладено до 2017 року

07.04.2015
Активний розвиток ринку мастильних матеріалів для комерційного і пасажирського транспорту провокує створення нових видів оливи з посиленими вимогами і вдосконаленими експлуатаційними характеристиками.
 
Ліцензування нового класу олив ILSAC GF-6 було заплановано ще на 2016 рік, але затримки в процесі випробувань і тестувань змушують відкласти затвердження специфікації. Основний упор нової класифікації моторних олив - максимальна економія палива.
 
Чим викликано недотримання термінів ліцензування?
 
Розробка нового виду олив по азіатській класифікації якості для легкових авто ILSAC GF-6 збіглася з розробкою нової специфікації змащувальних матеріалів для важких комерційних двигунів PC-11. Сертифікація кожного з них вимагає численних сучасних моторних випробувань. Галузеві підприємства, особливо компанії-виробники присадок, попередньо заявляли про складність одночасної роботи над двома стандартами. Кожен з них вимагає часткового коригування існуючих тестів або розробки нових методів повірки. Обсяг робіт настільки великий, що оперативно впоратися із завданням не вдалося.

Дайджест за хронологією подій, які наближують затвердження класу GF-6.
 
Міжнародний комітет ILSAC запропонував енергозберігаючий клас GF-6 ще в 2011 році, розраховуючи на старт ліцензування API стандарту PC-11 на початку 2015 року. Це дозволило б продукцію нового стандарту вже в 2016 році виставити на продаж. У 2012 році в зв'язку з проведенням недостатньої кількості тестів терміни ліцензування зрушили до січня 2016 року. В кінці того ж 2012 (в грудні) спостерігаються колосальні затримки в перегляді моторних тестів старого зразка і розробці нових, дата ліцензування знову зрушена, на цей раз до вересня 2016.
 
Влітку 2014 року були консолідовані представники концернів Toyota, Chrysler, General Motors, Ford і дві незалежні випробувальні лабораторії Southwest Research Institute і Intertek. Основні завдання цієї групи розробників - управління процесом створення стандарту, методологічна підготовка моторних тестів, контроль проведення випробувань, підбір лабораторного обладнання. Складнощі реалізації амбітних планів виникли вже на стадії доопрацювання моторних тестів, оскільки винаходити унікальні присадочні пакети - завдання не з легких. Група заявила про нові зміни терміну ліцензування GF-6. Тепер умовна дата затвердження перенеслася на 2 роки.


Щоб специфікація GF-6 була представлена на світовому ринку, потрібне проведення як мінімум трьох абсолютно нових випробувань:
 
1. Моторний тест на зносостійкість ГРМ (розробляється компанією Ford).
 
2. Тест низькошвидкісного передзапалювання (розробляється компанією Ford).
 
3. Тест на окислення (проводить Chrysler).
 
При цьому вчені General Motors працюють над розробкою незалежного тесту на окислення для заміни тесту Sequence IIIG.
 
В процесі розробки стандарту GF-6 були переглянуті п'ять основних тестів:
  • вимірювання зносу клапанного механізму (Sequence IVB). Олива має запобігати зносу розподільного вала, незважаючи на навантаження в двигуні;
  • тест на відкладення в двигуні (Sequence VG / H). Це перевірка оливи на утворення нагару і скупчення осаду. При цьому тест Sequence VН передбачає посилені умови проведення випробувань, ніж Sequence VG. Тестування проходить на турбованому двигуні Ford, об'ємом 2л;
  • на демонстрацію максимально ефективної паливної економічності (Sequence VID / VIE). При цьому тест проводиться на більш сучасному двигуні GM Malibu 2012 року. Ефективна олива повинна мінімізувати внутрішні втрати енергії в результаті тертя деталей, виключити їх сухий контакт і перегрів системи;
  • тест на в'язкість моторної оливи і окислення (Sequence IIIH). Дослідження передбачає імітацію екстремальних навантажень на двигун, при цьому олива має бути постійного складу при підвищенні температури. Мастильний матеріал не втрачає плинності, міцна масляна плівка утворюється в вузлах тертя, незважаючи на неминуче підвищення термальних показників;
  • тест на вміст фосфору (Sequence IIIGB). Дослідження на предмет впливу процентного співвідношення даного компонента на 3-ходові каталізатори та сажеві фільтри.
Специфікація GF-6 передбачає розгалуження на два класи: GF-6А і GF-6В. Перша з них - це ретроспектива GF-5, об'єднує моторні оливи по в'язкості до 0W-20. А GF-6В охоплює речовини в'язкістю 0W-8, 0W-12 і 0W-16. Нові категорії припускають підвищення економічності і кращий захист двигуна при більш низькій в'язкості моторної оливи. Імовірно для GF-6 SAE J300 надасть новий клас в'язкості - SAE 16.
 
Вимоги до ILSAC GF-6:
  • максимальне підвищення паливної економічності;
  • стабільність структури оливи;
  • впевнений запуск двигуна при низьких термальних показниках;
  • адекватний захист від зносу при різких інтенсивних навантаженнях двигуна.
Встановлення ліцензії на оливи серії ILSAC GF-6 дозволить отримати мастильні речовини з надзвичайно низькими в'язкісними показниками при високій швидкості зсуву і підвищених температурах роботи двигуна. При цьому моторна олива блискавично циркулює по системі, очищає її, сприяє продовженню ресурсу придатності кожного компонента силової системи. Мастильна речовина нового покоління максимально ефективно охолоджує двигун. Дослідження і тестування оливи класу ILSAC GF-6 спрямовані на усунення потенційної загрози від таких низьких значень швидкості зсуву (HTHS) для старих двигунів. Мета розробників нового класу олив - досягнення сумісності більш ранніх моделей двигунів з мастильним матеріалом сучасної якості, підвищення економії палива, мінімальний вплив на екологію, збільшення інтервалу заміни і придатності оливи.



Читати інші новости...

Відгуки
Для цієї публікації ніхто не залишив відгук.
Залишити свій відгук

Напишіть свій відгук або поставте запитання щодо цієї публікації:

Я хочу:

Скасувати

ім'я:

Email:

Текст:

Оцінка:

Код:

Дивіться також
Вгору
У вашому кошику
Корзина пуста