Drossel - інтернет автозапчастин в Україні
066 386-22-66
098 022-44-00
093 044-66-44
Наприклад: біксенонові лінзи
0
0
0

Установка біксенонових лінз Koito FX-R v4 у фари Mitsubishi Pajero Wagon IV + angels eyes

23.06.2015
В даному огляді ми будемо Вам розповідати про те як покращити світло в флагмані японського автовиробника Міцубісі, а саме Паджеро Вагон 4. Mitsubishi Pajero Wagon четвертого покоління надійшов у продаж в далекому 2006 році, відповідно на наших українських дорогах цього повнорозмірного позашляховика досить багато. Якщо почитати різні форуми і тематичні сайти, які присвячені Mitsubishi Pajero Wagon IV проблема освітлення дороги в нічний час або при поганих погодних умовах дуже актуальна, не дивлячись, що з заводу встановлено лінзований ксенон (D2S лампи). Природно проблему не вирішити просто заміною ламп, це можна зробити виключно заміною самої лінзи. В оптиці Mitsubishi Pajero Wagon 4 встановлена лінза діаметром 2,5` (65мм), власник цього позашляховика захотів встановити біксенонові лінзи з аналогічними габаритами, при розбиранні фари ідеально підійшли білінзи Koito FX-R четвертої генерації, але про це трохи пізніше. Також за бажанням власника позашляховика були інстальовані гнучкі денні ходові вогні з функцією повороту і яскраві світлодіодні ангельські Коб.
 
Для цієї установки потрібні були такі компоненти:
Для початку фотографія Мітсубісі Паджеро Вагон 4 до переробок. Відразу хочемо попередити якість фотографій в цьому огляді залишають бажати кращого, ми не можемо контролювати це, так як фото роблять наші клієнти, природно не безкоштовно (подробиці  тут).





Демонтаж оптики в Mitsubishi Pajero Wagon IV відбувається швидко і просто, навіть не довелося повністю знімати бампер.
 
 










Знята фара.
 
 






Класичне розпакування фари за допомогою нагрівання, рідний герметик не пручався. Ось стокова лінза поки ще на своєму місці.
 
 
Дістаємо штатну лінзу і порівнюємо з бі-лінзою Коіто FX-R v4. Як бачимо лінзи між собою дуже схожі, значить доробки кріплення будуть набагато менші, ніж передбачалось.
 
 
Для кріплення нової білінзи в фару потрібна кріпильна пластина зі старої лінзи. Розбираємо штатну лінзу і бачимо її стан, а саме вигорілий відбивач, це є головною причиною поганого світла.
 
 




Приміряємо біксенонову лінзу Koito FX-R V4 до штатного кріплення в фарі.
 
 


Ясна річ кріпильні отвори не збігаються, робимо з штатної кріпильної пластини кріплення для нової білінзи.
 
 
Чіпляємо новоспечене кріплення на білінзу і інсталюємо Koito FX R V4 в фару. Все стало ідеально.
 
 












Переходимо до наступного етапу. Кріпимо на внутрішню декоративну вставку гнучкі денні ходові вогні з поворотом Zax DRL-Flex Dual (600мм). Після цього встановлюємо світлодіодні ангельські очі Коб Zax LED-AE COB діаметром 80мм, зверху на них одягаємо розсіювач з масок для біксенонових лінз G5.
 
 
Перевіряємо ДХВ і ангельські очі на працездатність. Все чудово працює.
 
 


Після останньої перевірки білінзи, запаковуємо фару, використовуючи герметик Orgavyl 9,5мм.
 
 




Встановлюємо фари на місця і повністю збираємо автомобіль. Дивимося що у нас вийшло.
 
 







 
Поворот на ДХВ включається трохи несинхронно зі штатним поворотом, тому не вийшло сфотографувати при повній яскравості DRL і поворот. Ця проблема вирішується заміною ламп розжарювання на світлодіодні лампи (LED), щоб добитися ідеальної роботи також потрібно встановлювати спеціальні резистори.
 
Власник залишився задоволений роботою, так як отримав крім відмінного головного освітлення і унікальний яскравий зовнішній вигляд.
 

Отзывы
Оставить свой отзыв

Имя:

E-mail:

Ваша оценка

Сообщение:

Повторите цифры:

Вгору
У вашому кошику
Корзина пуста