Drossel - інтернет автозапчастин в Україні
066 386-22-66
098 022-44-00
093 044-66-44
Наприклад: біксенонові лінзи
0
0
0

Установка біксенонових лінз Koito Q5 у фари Daewoo Lanos (Деу Ланос)

29.03.2015
Ми вже розглядали ексклюзивну установку квадратних біксенонових лінз Koito Q5 Square з очима COB в фари Daewoo Lanos / Sens, але сьогодні у нас на огляді стандартні круглі білінзи Koito Q5, які також встановлювалися в Ланос. І нічого дивного, дані білінзи давно звернули на себе увагу наших відвідувачів і набирають популярність з кожним днем. Дана робота по впровадженню Koito Q5 була виконана одним з наших покупців, що люб'язно надав нам свій фотозвіт.
 
Отже, для установки білінз в Lanos знадобилося:
Звісно, будь-яка установка біксенонових лінз починається зі зняття фар з автомобіля. В Деу Ланос фара знімається дуже просто, шляхом відкручування 3-х гвинтів. Мабуть, далеко не всі автомобілі можуть похвалитися такою простою конструкцією, яка не потребує додаткових втручань при демонтажі фар, наприклад, зняття бампера. Після зняття фар з автомобіля почався процес відділення скла від корпусу і в цьому автомобіль Daewoo Lanos має позитивні моменти, а саме рідний герметик бутиловий, а значить легко розм'якне після нагрівання. Використовуючи великий картонний ящик і будівельний фен, ця процедура була проведена за всіма законами жанру. Установка білінз Koito Q5 в Lanos проходила в дуже інтенсивному темпі, тому деякі найпростіші моменти «опускалися», тобто, не фотографувалися. Після розкриття фар, була проведена примірка лінзи зі встановленою на ній маскою.

 

 

Маски Apollo з підсвіткою «ангельські очі» - самий безпроблемний варіант для Daewoo Lanos, але і тут потрібно невелике доопрацювання. Частина маски впирається в відбивач, тому її підпил просто необхідний для впровадження лінзи з даною маскою.
 







 

Після того, як зайва частина маски, яка заважає нам, була зрізана, можна приступати до закріплення самої лінзи. Для цього знімаємо маску і за допомогою кріплення під цоколь H4, прикріплюємо лінзу до відбивача фари.
 


 

Як ми бачимо, нічого складного в цьому немає, тому швидко ставимо фару з лінзою в штатне місце і не закріплюючи її, перевіряємо працездатність конструкції, безпосередньо, в автомобілі на ксеноновому обладнанні, яке також буде застосовуватися в нашому автомобілі. Переконуємося, що межа світла на стіні рівна і проходить паралельно підлозі, а отже лінза встановлена правильно без будь-яких перекосів. Так як фара розкривалася вперше, куплений термогерметик для фар Orgavyl, був відкладений убік до кращих часів і було прийнято рішення «посадити» скло фари на рідній герметик. Шляхом його нагрівання фара була склеєна і прийняла первинний вигляд, але вже з лінзою всередині.
 


 

Таким же способом, описаним вище, ми здійснюємо установку лінзи в другу фару Деу Lanos.
 


 

Поки фари сохнуть, займемося ксеноном. Ксенон Mitsumi Slim D2S Pro 5000K був обраний з міркувань ціна/якість, причому у власника вже було уявлення про дане ксенонове обладнання, так як за тиждень до цього, таку ж установку здійснив його друг, за порадою якого і був зроблений такий вибір. Вузькі блоки розпалу Mitsumi Slim дуже компактні, тому легко розмістилися під фарами. Також, була прокладена біксенонова проводка з реле (до речі, реле відповідає за коректне перемикання «дальнього/ближнього» світла).
 




 
Тим часом, герметик встиг підсохнути, тому з фарою можна було здійснювати подальші дії. З заднього боку, а саме в штатній кришці-заглушці було зроблено отвір, через який виводилися провода живлення (перехідник D2), які з'єднували ксенонову лампу D2S і блок розпалу, а також провода живлення шторки, які підключаються до спеціальних роз'ємів біксенонової проводки. З огляду на те, що встановлені маски Apollo оснащувалися підсвіткою «ангельські очі», для їх працездатності були потрібні інвертори, які також були заховані під заглушкою. До речі, дуже зручна конструкція.
 


 

Тепер все готово, щоб встановити фари з встановленими біксеноновими лінзами в штатні місця автомобіля. Закріплюємо фари все тими ж трьома гвинтами, про які говорилося раніше.
 






 

Здійснюємо останні підготування, а саме підключення ксенону і шторки білінзи до комутації з реле, а також підключення ангельських очей до штатних габаритних вогнів. Перевіряємо ланцюг на працездатність.
 
Ангельські очі в дії.
 



 

Включений ксенон в тандемі з ангельськими очима, які світяться візуально збільшують розміри лінзи в нічний час доби.
 






 

Після інсталяції біксенонових лінз час на стенд для правильного налаштування світлового потоку, ну а поки завершальна фотографія нашого огляду зі світлом біля стіни. Світлова температура ламп 5000K обрана за бажанням власника автомобіля.
 


 

Дорогі відвідувачі, ми будемо раді відповісти на всі Ваші запитання. Залишайте свої коментарі, пишіть огляди, робіть фотозвіти.
 
З повагою, інтернет-магазин Drossel.
Отзывы
Оставить свой отзыв

Имя:

E-mail:

Ваша оценка

Сообщение:

Повторите цифры:

Вгору
У вашому кошику
Корзина пуста