Установка біксенонових лінз Koito Q5 в Mitsubishi Pajero Sport
31.01.2015
У цій статті розглянемо установку біксенонових лінз Koito Q5 в оптику позашляховика Mitsubishi Pajero Sport першого покоління (1996-2009 р.в). В даному автомобілі до інсталяції білінз був встановлений комплект біксенона і звичайно власника не влаштовувало його світло, а зустрічних водіїв тим паче)). До всього іншого, фари нашого Мітсубісі Паджеро Спорт були трохи затоновані плівкою, щоб надати більш суворий і загрозливий вигляд автомобілю. З огляду на перераховані вище моменти, а також любов власника до різного роду покращень в своєму автомобілі, рішення про встановлення білінз на змусило себе довго чекати. Після розгляду численних варіантів, було вирішено купити біксенонові лінзи Koito Q5.
Так, як в авто вже стояв біксенон, відповідно для установки потрібно:
- Біксенонові лінзи Koito Q5 D2S
- Ксенонові лампи Galaxy Pro D2S (була обрана температура 5000K)
- Декоративні маски для лінз Apollo 3,0` з ангельськими очима
- Інвертори для АО
- Перехідники KET> D2S
- Герметик для фар Orgavyl (9,5 мм)
Заздалегідь приносимо свої вибачення за невисоку якість зроблених фотографій, так як фотозвіти робляться виключно нашими клієнтами і партнерами. Подібний звіт можете зробити і Ви, при цьому трохи заробити - «заробляй з нами».
Ну а тепер, безпосередньо про встановлення. Зовнішній вигляд Mitsubishi Pajero Sport перед установкою бі-лінз Коіто Ку5.
Починаємо демонтаж фар головного світла з автомобіля
Оптика з автомобіля Mistubishi Pajero Sport демонтується досить-таки просто, потрібно відкрутити декілька гвинтів і готово, бампер при цьому знімати не потрібно.
Фари знімаються також швидко і безпроблемно.
Зовнішній вигляд фари і підготовка до відділення скла від її основного корпусу
Фари дуже швидко і просто розпаковуються за допомогою фена. До речі, 90% фар у автомобілів Mitsubishi розбираються без особливих проблем, на відміну від авто концерну VAG. Дивимося, що у нас вийшло.
Встановлюємо бі-лінзу та маску в фару і встановлюємо оптику в штатне місце для перевірки працездатності (рекомендуємо це робити до склеювання фар). Декоративна маска, як «рідна» стає у відбивач без додаткових підрізань і підпилів.
Все прекрасно функціонує, а головне - правильно! Тепер можна «запаковувати» фару і остаточно встановлювати в автомобіль. Фото фари в зібраному вигляді.
Керування шторкою перемикання "ближнє/дальнє" здійснюється завдяки раніше встановленій біксеноновій проводці, а ксенонові лампи D2S за допомогою перехідників KET> D2S до блоків розпалу, які також були встановлені на автомобілі. Інвертор живлення ангельських очей підключаємо до габаритів і дивимося остаточний варіант.
Так, мало не забули, аналогічні маніпуляції варто виконати з другою фарою.
Пишіть коментарі, залишайте відгуки, задавайте свої питання, а також робіть подібні звіти!