Drossel - інтернет автозапчастин в Україні
066 386-22-66
098 022-44-00
093 044-66-44
Наприклад: біксенонові лінзи
0
0
0

Заміна штатних лінз в Audi A8 (D3) на Hella 4 New (адаптивний ксенон)

17.09.2016
Автомобілі преміум - класу також мають властивість втрачати свої світлові показники протягом декількох років використання, як, в принципі, і їхні побратими з більш низьких класів. Розглянемо одного з подібних представників від компанії Ауді. Отже, у нас в огляді заміна / установка біксенонових лінз Hella 4 New в адаптивну оптику Audi A8 (4E). Забігаючи трохи наперед, скажемо, що заводська моно-ксенонова лінза Hella 2 неабияк вигоріла, тому заміна ксенонових ламп ситуацію не врятувала. Висновок зробити комплексну заміну штатних лінз разом з газорозрядними лампами D2S напрошувався сам собою, до чого ми і приступимо по порядку.
 
Для заміни знадобилося:
Багато установників бояться "фар які невскриваються" і не хочуть зв'язуватися з ними, особливо якщо справа стосується дорогих автомобілів - уникайте таких установників! А це як раз таки наш випадок і ми наочно покажемо цю установку.



Після того, як виявилося, що фари дійсно на герметику з поліуретану, було прийнято рішення - різати :-) Так-так, звучить страшно, але не критично.
 


Ось таких не хитрим способом скло було відокремлено від корпусу фари.
 





Щоб дістатися до адаптивного механізму, доводиться зняти ще деякі компоненти фари.
 





Після того, як механізм знятий, у нас відкривається повний доступ до заводської ксенонової лінзи Hella 2.
 


Невелике наочне порівняння оновленої біксенонової лінзи Hella 4 New з її молодшим побратимом, який "за життя" не мав дальнього світла.
 


Можна помітити, що в нову біксенонову лінзу Hella 4 New можна встановити будь-яку з штатних ксенонових ламп, будь це D2S і D4S або ксенонова лампа D1S / D3S, а це очевидний плюс.
 


Приступаємо до демонтажу штатної ксенонової лінзи Хелла 2 з поворотного механізму, безпосередньо пов'язаного з поворотом керма Ауді А8.
 


До речі, сюрпризу не сталося, все очікувано і передбачувано - лінза в поганому стані.
 


Морально застаріла штатна лінза Hella 2 крупним планом.
 


Зліва - біксенонова лінза Hella 4 New, праворуч - моноксенонова лінза Hella 2. Порівняння зверху.
 


Порівняння знизу.
 





Яким чином змусити нову лінзу крутитися? Логічно! Встановити її замість старої лінзи. Для цього нам знадобиться кріплення, яке  застосовувалось раніше, до заміни лінз.
 











Поворотний механізм без лінзи.
 


Продовжуємо приміряти і виміряти.
 











Штатні отвори кріплень адаптивного механізму не збігалися з отворами на лінзі, тому довелося трохи попрацювати дрилем.
 








Після того, як всі необхідні отвори зроблені, можна приступати до монтажу даної конструкції тепер уже адаптивного біксенона Audi A8.
 


Через те, що конструкції лінз трохи відрізняються, нам буде потрібно трохи підпиляти штатні бленди (маски), щоб вони клацнули і зафіксувалися на новій лінзі, а також не перешкоджали коректній роботі поворотного механізму.
 














Після того, як нова лінза закріпилася в поворотному механізмі, можна приступити до його монтажу в саму фару нашого автомобіля. Проблем з цим не виникне.
 








Задня частина фари з усіма необхідними складовими для її повноцінної роботи.
 





Нова лінза красується на старому місці.
 





Приступаємо до склейки фар, для цього використовуємо надійний скляний клей.
 











Після того, як фари підсохли, приступаємо до їх монтажу в штатні місця.
 




















Зовнішній вигляд Audi A8 2008 року випуску не змінився, але прибавка світлового потоку колосальна, особливо в тандемі з новими оригінальними ксеноновими лампами Philips X-treme Vision D2S 85122XVC1 35W 4800K, придбаними власником. Чи це не чудо?!

Отзывы
Оставить свой отзыв

Имя:

E-mail:

Ваша оценка

Сообщение:

Повторите цифры:

Вгору
У вашому кошику
Корзина пуста